AMD به دنبال خرید 30 میلیارد دلار از Xilinx است

 طبق گزارش های جدید ، AMD به دنبال خرید Xilinx است و در حال مذاکره برای امضای قرارداد است. AMD با پرداخت بیش از 30 میلیارد دلار برای خرید Xilinx ، سازنده دستگاه های قابل برنامه ریزی در ایالات متحده ، موافقت كرده است.

ادامه مطلب

آتاری ارز دیجیتال را معرفی می کند!

 شرکت هولدینگ فرانسوی آتاری اکنون بر کلیه امور و دارایی های آتاری نظارت دارد. هلدینگ در اوایل ماه جاری اعلام کرد که در حال تولید ارز مجازی به نام Atari Token است. از این ارز مجازی می توان در زمینه سرگرمی دیجیتال نیز استفاده کرد.

ادامه مطلب

آموزش تماس ویدیویی تلگرام

 امکان تماس ویدیویی با هر برنامه پیام رسانی را می توان به عنوان نقطه عطف در این پیام رسان ذکر کرد ، زیرا یکی از نیازهای کاربران رسانه این است که همیشه تماس ویدیویی برقرار کنید.

ادامه مطلب

بررسی لپ تاپ ایسر نیترو 7

 Acer Nitro 7 یک لپ تاپ بازی جمع و جور با کیفیت ساخت عالی و مشخصات فنی عالی است که تجربه کلی را لذت بخش می کند.

 
ادامه مطلب

خطا در ذخیره آب لیمو و انتخاب ظرف اشتباه

 بسیاری از ما در طول لیمو لیموناد طبیعی درست می کنیم تا بتوانیم مدت طولانی از آن استفاده کنیم.

ادامه مطلب

مزایا و مضرات داکت اسپیلت چیست؟

 یکی از رایج ترین سیستم های تهویه مطبوع در جهان داکت اسپیلت یا پارتیشن کانال است که شبیه به شکاف های دیواری متشکل از یک واحد داخلی (در اینجا تهویه هوا) و یک واحد فضای باز به نام کندانسور است که از لوله های مسی ساخته شده است.

ادامه مطلب

همه چیز شما باید در مورد سیستم های امنیتی خانه ADT بدانید

 یک سیستم امنیتی خانگی می تواند آرامش خاطر شما و خانواده را فراهم کند ، اما انتخاب یکی از آنها می تواند یک روند گیج کننده باشد.

ادامه مطلب

ایمنی در آشپزخانه - بخشی از زندگی روزمره

 ایمنی آشپزخانه همان اندازه پخت کیک است. با این حال ، اگر یکی از آنها مورد غفلت واقع شود ، می تواند به یک مشکل اساسی تبدیل شود.

ادامه مطلب

فیبر اینترنت

 اینترنت فیبر نوعی سرویس اینترنت باند پهن است. به گفته وزارت فناوری اطلاعات کارولینای شمالی ، این کابلها توسط کابلهای فیبر نوری که به سیگنالهای برقی تبدیل می شوند ...

ادامه مطلب

نام تجاری AC داکت بی سیم

 پایونیر یک برند مستقر و مشهور است که سالها AC های با کیفیت و بدون چربی تولید می کند. پایونیر طیف گسترده ای از AC های خنثی را برای رفع نیازها و نیازهای مختلف ارائه می دهد. از نظر ظرفیت ، AC ها ظرفیت هایی بین 9000-48000 BTU دارند. هنگام نصب ، می توانید یک وسیله سقفی ، کف و یا دیواری را انتخاب کنید.

 
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
<-blogads->