متخصصان و تازه کاران تماشا به طور یکسان برند Omega را می شناسند ، هم به دلیل ساعت ها و هم به دلیل جایگاهی که در تاریخ دارند.

امگا به عنوان زمان نگهدار رسمی بازیهای المپیک در سال 1932 در لس آنجلس تبدیل شد و از آن زمان تاکنون همچنان باقی مانده است. همچنین این تنها ساعتی بود که از آزمایش ناسا جان سالم به در برد. به طور خلاصه ، ساعت های امگا به دلیل دقت و کیفیت شناخته شده اند.

ما در Worth طی سالهای گذشته این امتیاز را داشتیم که بسیاری از ساعتهای امگا را به حراج بگذاریم. بیایید نگاهی به گرانترین حراجهای ساعتهای امگا که دیده ایم ، بیاندازیم.

 

در سایت کوک باش مطالب زیادی در مورد انواع ساعتهای امگا مطالبی آورده شده است. مخصوص در مورد ساعت جی شاک کاسیو یک لیست خوب و گرانقیمت وجود دارد که می توانید از آن کمک بگیرید. البته انواع ساعت مچی و کلاسیک برندهایی مانند گارمین ، ساعت سیکو ، کاسیو ، سون فرایدی ، سیتیزن ، رولکس در سایت کوک باش وجود دارد.



9. Omega Seasmaster 300 Master Co-Axial

امگا Seamaster 300 اصلی را در سال 1957 منتشر کرد و در سالهای اخیر نسخه ارتقا یافته این کلاسیک را در Seamaster 300 Master Co-Axial عرضه کرده است. همانطور که امگا می گوید ، "مانند سلف تاریخی خود ، Seamaster 300 به روز شده دارای قاب و متقارن نامتقارن و همچنین صفحه شماره گیری تیره ، شاخص های سبکتر و تعداد بزرگ دست و اعداد برای خواندن راحت تر در شرایط مختلف نور است.

8- کرنوگراف هم محوری امگا د ویل

همانطور که امگا می گوید ، "De-Ville Co-Axial جشن طراحی ساعت کلاسیک و ساعت سازی مکانیکی ابتکاری است." این ساعت دارای یک قاب استیل ضد زنگ و نوار چرمی مشکی است.

7. Speedmaster Moonwatch کرونوگراف حرفه ای 42 میلی متر

گرچه این ساعت کاملاً چشمگیر است ، امگا دیگر آن را نمی سازد. به گفته سازندگان ساعت ، "این Omega Speedmaster Professional" Moonphase "کرونوگراف دارای یک شماره گیری سیاه است که توسط یک شماره گیری ثانیه ای کوچک ، ضبط 30 دقیقه ای و ضبط 12 ساعته همراه با عقربه کرونوگرافی مرکزی تزیین می شود ، و توسط یک خراش پوشانده شده است - کریستال یاقوت کبود مقاوم. چهارمین شماره گیری فرعی ، در موقعیت 12 ساعته ، دارای فازهای ماه و تاریخ است.

 

6 نکته در مورد نحوه انتخاب ساعت


6. کرونوگراف حرفه ای اتوماتیک امگا Speedmaster

این ساعت دارای عوارض زمانی ، یک کیف طلای زرد و یک نوار چرمی است.

5. کرونوگراف Planet Ocean 600M Omega Co-Axial Master Chronometer

"با توجه به میراث دریایی امگا بود که این مارک خط Planet Ocean خود را در سال 2005 راه اندازی کرد. کرونوگراف شیک Omega Seamaster Planet Ocean 600M Master ادای احترام به میراث تماشای غواصی امگا است." این ساعت برای مقاومت در برابر غواصی 2000 فوت ایجاد شده و دارای دریچه فرار از هلیم است. از قاب و باند استیل ضد زنگ ، صفحه شماره گیری مشکی و حاشیه تزئینی نارنجی بهره می برد.

4. کرونومتر اصلی Aqua Terra 150M Omega Co-Axial Master

Omega Seamaster Aqua Terra یک ساعت همه کاره در نظر گرفته شده بود که می تواند به راحتی و در هر موقعیتی توسط مردان و زنان پوشیده شود. این ساعت مچی زنانه دارای یک کیف و دستبند طلای زرد ، با یک حاشیه الماس است. در هر یک از نشانگرهای ساعت نیز الماس وجود دارد.

3. کرونوگراف امگا Speedmaster

این نسخه از Speedmaster Chronograph دارای یک صفحه خاکستری ، یک حاشیه طلای قرمز با تنظیم الماس ، یک قاب استیل ضد زنگ و یک نوار چرمی قهوه ای است.

2. امگا 105.003.63 Speedmaster

این یکی از اولین نسخه های ساعت Speedmaster است. از قاب و باند استیل ضد زنگ ، صفحه سیاه و حاشیه سیاه بهره می برد.

1. امگا 105.002 Speedmaster

یکی دیگر از نسخه های معتبر Speedmaster ، این ساعت فقط به عنوان یک مورد وارد دفاتر ما شد ، با این حال در حال حاضر گرانترین ساعت امگای فروخته شده در Worthy است.

 

https://www.worthy.com/