Acer Nitro 7 یک لپ تاپ بازی جمع و جور با کیفیت ساخت عالی و مشخصات فنی عالی است که تجربه کلی را لذت بخش می کند.
 
سری لپ تاپ های "Nitro" یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین لپ تاپ های بازی در جهان است. ایسر این لپ تاپ ها را برای کاربرانی که قادر به خرید مدل های لوکس در بازار نیستند ، مانند Acer Predator ، Asus Strix یا iOS GT طراحی کرد. اما آنها می خواهند یک لپ تاپ قوی و بازی داشته باشند.
 
توجه داشته باشید که در بازار فعلی ایران استفاده از کلمه "مقرون به صرفه" برای لپ تاپ که 10 میلیون تومان قیمت دارد کار درستی نیست. اما در بازاری که لپ تاپ های بازی به طور متوسط ​​بیش از 50 میلیون تومان قیمت دارند ، لپ تاپی مانند Acer Nitro 7 یک مدل کم هزینه است.
 
ایسر نیترو 7 در مدل های مختلف با دستگاه های مختلف وارد بازار شد. اما مدل بررسی مهمان Zomit از نسل نهم پردازنده های Core i7 به همراه گرافیک GeForce GTX 1650 و ظرفیت ذخیره سازی جذاب M.2 TB SSD بهره می برد. همه اینها در یک قاب مدرن آلومینیومی قرار گرفته است که از صفحه جزیره مات ، صفحه کلید و مجموعه ای متراکم از درگاه های ارتباطی محافظت می کند.
 
طرح
 
در سال های اخیر ، لپ تاپ های بازی دستخوش نوآوری های بسیاری شده اند و امروزه آنها به طور فزاینده ای توجه بازیکنان را به خود جلب می کنند. ایسر نیز با طراحی جذاب لپ تاپ نیترو 7 سعی در حرکت در همان جهت دارد.
 
طراحی نیترو 7 چند قدم بیشتر از سری Acer Predator رد می شود و به نظر می رسد که ایسر درس خوبی را از انتقاداتی که به طراحی شدید لپ تاپ های بازی انجام شده ، آموخته است. در نگاه اول ، این لپ تاپ ممکن است کمی ضخیم به نظر برسد. اما وقتی آن را در کنار سایر لپ تاپ ها در بازار قرار دهید ، متوجه می شوید که نیترو 7 ضخامت رکورد دارد. وزن نیترو 7 2.5 کیلوگرم وزن دارد و همچنین در مقایسه با لپ تاپ های مشابه رقم مناسبی به نظر می رسد. البته ، تا زمانی که آن را با لپ تاپ های گران قیمت Razer مقایسه نکنید.
 
قسمت پشتی صفحه نمایش یا درب لپ تاپ در نگاه اول به بازیکنان می گوید که آنها در کنار یک لپ تاپ بازی قدرتمند قرار دارند. پس از باز کردن درب لپ تاپ ، صفحه نمایش 15.6 اینچی آن را می بینیم که از دو طرف کمی فاصله دارد؛ اما حاشیه های ضخیم لبه های پایین و بالا باعث می شود صفحه نمایش کمی کوچکتر از آنچه در واقع است ظاهر شود. تایوانی ها از پلاستیک خشن برای ایجاد لبه های اطراف صفحه نمایش استفاده می کردند که باعث می شود احساس بدنه فلزی دستگاه کمی کاهش یابد.
 
از طرف دیگر ، پایه لپ تاپ که شامل صفحه کلید و قطعات سخت افزاری است ، دو برابر ضخامت صفحه است. به دلیل وزن پایه ، درب لپ تاپ را می توان به راحتی و بدون لرزش با یک دست باز و بسته کرد. لولا Nitro 7 یکپارچه نیست و تنها از دو زاویه به درب لپ تاپ به پایه وصل می شود. برخلاف انتظارات ما ، لولا لپ تاپ می تواند صفحه را در زاویه مورد نیاز نگه داشته و لرزش لپ تاپ از این زاویه لرزش نداشته باشد.
 
صفحه کلید و صفحه لمسی
 
پس از باز کردن لپ تاپ ، با صفحه کلید بزرگی روبرو می شویم که به لبه ها نزدیک می شود و با ترکیبی از رنگ های قرمز و سیاه تزئین شده است. یک مشکل شایع در بسیاری از لپ تاپ های بازی استفاده از کلیشه های قرمز است. تقریباً از یک دهه پیش ، بیشتر شرکت ها از رنگ قرمز برای تعریف بصری بازی ها استفاده می کردند و اکنون ، با وجود جلوه های RGB ، گیمرها کمتر به رنگ قرمز علاقه دارند. این باعث می شود بازی ها یا تجربه کار در دراز مدت خسته کننده باشد.
 
بنادر
 
در مورد بندر ، تایوانی ها سعی کردند هیچ بخشی را دست کم نگیرند. درگاه لپ تاپ Acer Nitro 7 در سمت چپ و راست قرار دارد. اما در سمت راست ، تعداد درگاه ها به دلیل محفظه سیستم خنک کننده کمتر است.
 
کارایی و عملکرد
 
مشخصات فنی لپ تاپ های ایسر در نقاط مختلف جهان تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. در حالی که تایوانی به تازگی نسخه 2020 لپ تاپ نیترو 7 را با پردازنده نسل دهم و گرافیک Nvidia 2060 معرفی کرده است ، آنها هنوز نسخه قبلی را با پردازنده های گرافیکی 9 و Nvidia 1650 یا 1660 به فروش می رسانند. Zummit دارای یک لپ تاپ گیمینگ Acer Nitro 7 با پردازنده Core i7-9750H ، گرافیک Nvidia GTX 1650 ، 1TB SSD و RAM بررسی 16 گیگابایتی است که در ذیل به تفصیل توضیح داده می شود.
 
باتری
 
همچنین یک باتری بزرگ برای تأمین انرژی لپ تاپ قدرتمندی مانند Acer Nitro 7 داریم. اما مهندسان شرکت تایوانی ترجیح دادند این لپ تاپ بازی را با باتری نسبتاً کوچک 57.5 وات لیتیونی تهیه کنند. توجه داشته باشید که باتری لپ تاپ ZOMIT با نام Model PABAS0241231 توسط ال جی تهیه می شود.