شرکت هولدینگ فرانسوی آتاری اکنون بر کلیه امور و دارایی های آتاری نظارت دارد. هلدینگ در اوایل ماه جاری اعلام کرد که در حال تولید ارز مجازی به نام Atari Token است. از این ارز مجازی می توان در زمینه سرگرمی دیجیتال نیز استفاده کرد.

البته شرکتی به نام Infinity Networks در این پروژه با آتاری همکاری می کند و یک پلت فرم مبتنی بر بلاکچین یا در واقع یک فروشگاه سرگرمی دیجیتال از بازی های ویدیویی گرفته تا فیلم تا موسیقی ارائه می دهد.

گروه شرکت های آتاری ، یکی از قدیمی ترین شرکت ها در صنعت بازی های ویدیویی ، اخیراً اعلام کرده است که مارک های آتاری را از اوایل ماه نوامبر راه اندازی می کند.

به گفته کوین دسک ، نمادهای آتاری در بلوک اتریوم چین ایجاد شده اند. کار بر روی این کدها نیز از سال 2018 آغاز شده است. این کدها باید به عنوان پرداخت استفاده شوند.

Atari China ، یک شرکت بلاک چین از شرکت چینی Atari ، اعلام کرده است که بازی های بلاکچین و کازینوهای آنلاین از جمله کاربردهای اصلی رمزهای عبور آتاری هستند. همچنین کاربران می توانند از نمادهای آتاری در بستر Ultra.io استفاده کنند.

به گفته آتاری ، 35 درصد از توکن های این شرکت به فروش می رسد. بقیه درآمد به ICICB Group ، یکی از شرکای تجاری آتاری تعلق می گیرد. آتاری تنها شرکت سهامی عام است که ICICB با آن همکاری می کند.

Atari Exchange و Bitcoin.com از جمله صرافی هایی هستند که با شروع فروش عمومی ، نشانه هایی را به سیستم عامل خود اضافه می کنند.

سرمایه گذاران و بازیکنان طی دو اعلامیه ویژه آتاری ، توکن هایی به ارزش 1.5 میلیون دلار خریداری کردند. قیمت هر کد در پیش فروش 0.008 دلار بود. آتاری می گوید که پیش فروش سوم در حال انجام است.