یک سیستم امنیتی خانگی می تواند آرامش خاطر شما و خانواده را فراهم کند ، اما انتخاب یکی از آنها می تواند یک روند گیج کننده باشد. اگر در مورد افراد داخلی و خارجی امنیت خانه ADT کنجکاو هستید ، در جای مناسب قرار دارید. ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا از نطفه فنی دور شوید و اطلاعات حیاتی را فیلتر کنید.

یک سیستم امنیتی خانگی ADT با شناسایی برند همراه است ، اما شما باید بدانید که قبل از ثبت نام ، چه دستگاه ها و خدماتی را برای محافظت از خانه خود نیاز دارید. برای کسب اطلاعات در مورد جوانب مثبت و منفی پیشنهادات شرکت و همچنین خرابی در هزینه های امنیت خانه ADT و بررسی مشتری ، در ادامه بخوانید. حتی اگر ADT سالهاست که می گذرد ، قبل از عقد قرارداد اطمینان حاصل کنید که همه آنچه را که می دانید را بخوانید.

امنیت خانه ADT چیست؟

ADT (تلگراف منطقه ای آمریکایی) 145 سال پیش به دنبال یک تعطیلات شبانه تشکیل شد. بنیانگذاران از "جعبه تماس" تلگراف برای اتصال بیش از 50 خانه به یک سیستم امنیتی مسکونی استفاده کردند. امروز ، امنیت خانه ADT بیش از شش میلیون مشتری در سراسر ایالات متحده دارد. در اوایل سال 2019 ، ADT شرکت امنیتی LifeShield را به دست آورد ، که به ADT اجازه داد تا وارد بازار امنیت خانه DIY شود.

سیستم های امنیتی خانگی ADT در سه بسته استاندارد ارائه شده اند که می توانند خدمات مختلف امنیتی اولیه و هوشمند را شامل شوند. در مورد هزینه های امنیت خانه ADT ، گزینه های استاندارد برخی از سیستم های امنیتی گران قیمت در بازار هستند و اغلب به نصب حرفه ای نیاز دارند. از طرف دیگر ، Blue by ADT یک راه حل جدید عاری از قرارداد برای مشتریانی است که به دنبال سیستم های امنیتی DIY و ‘ساخت-your-personal هستند.

ویژگی های قابل توجه امنیت خانه ADT

ADT تعدادی لوازم جانبی خانگی اضافی را از قفل های هوشمند گرفته تا لامپ های هوشمند ارائه می دهد. لوازم جانبی هوشمند خانه با Amazon Alexa ، Kwikset و Z-Wave کار می کنند.
ویژگی های امنیتی خانگی برای کنترل آسان به یک برنامه تلفن همراه متصل می شوند. این برنامه با فشار یک دکمه خدمات اضطراری 24/7 را ارائه می دهد.
پنل دیجیتال دارای طراحی مدرن است که می توانید با لمس انگشت آن را برنامه ریزی کنید.

بسته های ADT و قیمت ها

سیستم های امنیتی خانگی ADT در سه ردیف استاندارد قرار دارند ، به علاوه قیمت مقرون به صرفه تر توسط ADT. قبل از انتخاب پکیج ، توجه داشته باشید که هر بسته شامل چه مواردی است و همچنین هزینه هر یک از آنها. برای دسترسی به برنامه های دقیق و قیمت گذاری ، مجبورید برای نقل قول رایگان با ADT تماس بگیرید. برای اینکه ایده ای در مورد هزینه های امنیت خانه ADT به شما ارائه دهیم ، در اینجا چهار پیشنهاد اساسی برای انتخاب وجود دارد:

ملزومات ADT

قیمت تجهیزات: تجهیزات مانیتورینگ استاندارد همراه با هر طرح
هزینه های نظارت: از 36.99 دلار در ماه شروع می شود. به مدت 36 ماه
شامل صفحه کلید دیجیتال ، سنسور درب و پنجره ، ردیاب حرکتی ، آژیر خطر ، باتری پشتیبان ، از راه دور صفحه کلید بی سیم ، و علائم و دکمه های پنجره.
قرارداد 36 ماهه
حفاظت کامل ADT

قیمت تجهیزات: تجهیزات استاندارد نظارت با هر طرح به صورت رایگان درج شده است
هزینه های نظارت: از 42.99 دلار در ماه شروع می شود. به مدت 36 ماه
شامل کلیه تجهیزات موجود در بسته بندی ملزومات ، به علاوه Safewatch CellGuard
قرارداد 36 ماهه
ADT Premium Protection

قیمت تجهیزات: تجهیزات استاندارد نظارت با هر طرح به صورت رایگان درج شده است
هزینه های نظارت: 52.99 دلار در ماه. به مدت 36 ماه
شامل کلیه تجهیزات موجود در بسته بندی ملزومات ، به علاوه پالس ADT
قرارداد 36 ماهه

درک قیمت ADT

استاندارد ADT نسبت به بسیاری از سیستم های امنیتی خانگی گران تر است. طبق گزارش های مصرف کننده ، میانگین سیستم امنیتی منزل نظارت شده 40 دلار در ماه هزینه دارد. سیستم های نظارت شده ADT از 36.99 دلار در ماه شروع می شوند. - و این برای مقرون به صرفه ترین برنامه خود است. بنابراین ADT بیش از برخی دیگر از سیستم های امنیتی خانگی هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. با این حال ، ADT از فروشندگان مجاز برای فروش روزانه خود استفاده می کند ، بنابراین ممکن است بتوانید از طریق آنها گزینه ای مناسب تر را پیدا کنید. توجه داشته باشید که برخی از قیمت ها ممکن است بسته به فروشنده خدمات متفاوت باشند.

مالیات و عوارض اضافی در این هزینه های ماهانه گنجانده نشده است. ADT ممکن است برای فعال سازی ، خاتمه زودهنگام ، سرویس پاسخ گارد ، مجوزهای محلی و سپرده های امنیتی شارژ شود.

با این حال ، اگر Blue by ADT را انتخاب کنید ، یک برنامه امنیت منزل بسیار انعطاف پذیر دارید. ابتدا تجهیزات را انتخاب می کنید که هزینه های آن بین 199.15 دلار تا 346.34 دلار است و سیستم امنیتی مورد نیاز خود را می سازید. سپس ، شما می خواهید خود مانیتور شوید یا یک سرویس نظارت حرفه ای را انتخاب کنید ، که می توانید با قیمت 19.99 دلار در ماه بدست آورید. اگر نگران هزینه بسته های امنیتی سنتی ADT هستید ، ارزش بررسی Blue توسط ADT را دارد.

تجهیزات ADT

با هر برنامه امنیت خانه ADT ، می توانید مجموعه ای از تجهیزات خانه دیجیتال و هوشمند را تهیه کنید. پنل دیجیتالی مرکز صفحه لمسی سیستم امنیتی شما است و می توانید یک کلید بی سیم را بدست آورید که به شما امکان می دهد سیستم امنیتی را از راه دور جدا کنید. ردیاب های حرکتی می توانند بر روی پنجره ها و درهای شما حرکت کنند و می توانید مخاطبین را در سیستم ثبت کنید ، بنابراین می داند چه کسی اجازه ورود به خانه شما را دارد. دکمه های در ، دوربین های خارجی و دوربین های داخل خانه برای بررسی آسان همه به برنامه ADT متصل می شوند. با این حال ، تجهیزات ADT همچنان دارایی شرکت هستند.

سیستم های امنیتی خانگی ADT همچنین می توانند شامل دستگاههای خانگی هوشمند باشند که از فناوری Z-Wave استفاده می کنند. به عنوان مثال ، می توانید قفل درب هوشمند یا لامپ های هوشمند نصب کنید که روز به روز شما را آسان تر می کند. ADT همچنین کنترل کننده های گاراژ هوشمند را به فروش می رساند - درصورتی که نمی توانید به خاطر بیاورید که آیا در هنگام عزیمت درب را بسته اید - و ترموستات هوشمند برای برنامه ریزی خانه خود با دمای کامل.

نصب سیستم امنیت خانه ADT

هزینه های نصب سیستم امنیت خانه ADT از 99 دلار تا 199 دلار است و بستگی به این دارد که کدام پکیج و خدمات را انتخاب کنید. ADT گاهی اوقات گزینه ای DIY را برای افرادی که ترجیح می دهند خود سیستم را نصب کنند ارائه می دهد ، اما همیشه این طور نیست.

از طرف دیگر ، Blue by ADT همه DIY است. هر آنچه که این بسته ارائه می دهد روی یک سکوی بی سیم اجرا می شود ، بنابراین هیچ سیم برای نصب شما وجود ندارد. به این ترتیب ، شما هزینه نصب را پرداخت نمی کنید.

بررسی ADT

نگاهی به بررسیهای امنیتی منازل ADT ضروری است. ADT دارای رتبه A + با Better Business Bureau است ، اما بررسی های مشتری کاملاً درخشان نیست. بازبینی ها بین یک تا 3.5 ستاره است. به گفته مشتریان ، به نظر می رسد که قیمت ها و قرارداد سختگیرانه بیشترین امتیاز را برای قرار دادن بخش هایی از خدمات در نظر گرفته است. به نظر می رسد که نمرات پایین ناشی از تجربیات ضعیف خدمات مشتری و عدم انعطاف پذیری در قراردادها است. با این حال ، بررسی سیستم های امنیتی خانه ADT بهتر از یا برابری با رقابت است.

جوانب مثبت و منفی ADT

مزایای استفاده از ADT

دستگاههای خانگی هوشمند را ارائه می دهد
مارک معروف
می توانید DIY و بدون قرارداد با Blue توسط ADT بروید
مضرات استفاده از ADT

جریمه های قرارداد
برنامه های سنتی گرانتر به پایان می رسد
رتبه بندی خدمات کم مشتری



منبع: https://freshome.com/security/adt-home-security/