گروه مسکونی گواتمی

 انتخاب Gwathmey Residential به معنی انتخاب تیمی است که به برنامه پایبند بوده و به جزئیات توجه کند. آنها یک گروه ساخت و ساز مسکونی منحصر به فرد هستند زیرا همه جنبه های ساخت و ساز را با متخصصانی که از فرایندها و رویه های خاص استفاده می کنند ، اداره می کنند. آنها تمام جنبه های برنامه ریزی و ساخت را اداره می کنند و مشتریان را برای تمرکز بر موارد ضروری تر باز می دارند.


ادامه مطلب

مزایا و مضرات داکت اسپیلت چیست؟

 یکی از رایج ترین سیستم های تهویه مطبوع در جهان داکت اسپیلت یا پارتیشن کانال است که شبیه به شکاف های دیواری متشکل از یک واحد داخلی (در اینجا تهویه هوا) و یک واحد فضای باز به نام کندانسور است که از لوله های مسی ساخته شده است.

ادامه مطلب

نام تجاری AC داکت بی سیم

 پایونیر یک برند مستقر و مشهور است که سالها AC های با کیفیت و بدون چربی تولید می کند. پایونیر طیف گسترده ای از AC های خنثی را برای رفع نیازها و نیازهای مختلف ارائه می دهد. از نظر ظرفیت ، AC ها ظرفیت هایی بین 9000-48000 BTU دارند. هنگام نصب ، می توانید یک وسیله سقفی ، کف و یا دیواری را انتخاب کنید.

 
ادامه مطلب

نحوه جلوگیری از بو در توالت

 بعضی اوقات ، علی رغم بهترین تلاش ما ، تلاش های ما برای تمیز نگه داشتن حمام و بوی تازه فقط به پایین توالت می رود.

ادامه مطلب

لوله بازکنی چیست؟ روش های مختلف لوله بازکنی

 لوله بازکنی یکی از روش های رفع گرفتگی لوله های فاضلاب آب است که توسط افراد و شرکت های خدماتی لوله بازکن و تخلیه چاه صورت می گیرد.

ادامه مطلب

لوله بازکنی احمدآباد مشهد در توس سوریس

 مجموعه مشهد سرویس ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی خیابان احمدآباد در مشهد می باشد.

ادامه مطلب

رفع بوی بد فاضلاب توالت شهرک غرب

 آیا از بوی بد فاضلاب توالت، حمام، آشپزخانه و سایر نقاط ساختمان خسته شده اید؟ چاره کار نزد ماست.

ادامه مطلب

انواع دستگاه لوله بازکنی

 در این مطلب ما قصد داریم در مورد دستگاه های لوله بازکنی صحبت کنیم که برای باز کردن لوله فاضلاب می توانید از آنها کمک بگیرید.

ادامه مطلب

نکات دارای اهمیت سیم کشی برق در ساختمان که بایستی بدانید

 منزل ها غالبا اشکال متفاوتی از سیم کشی خانگی دارا هستند , اعم از سیم کشی برق برای نور و توزیع برق , اسباب مستمر نصب شده و قابل حمل , گوشی تلفن , در اختیار گرفتن سیستم تهویه و تهویه و به صورت فزاینده ای برای سینمای خانگی و کانال های کامپیوتر ای . قانون ها ایمنی برای نصب سیم کشی ساختمان در سراسر عالم فراوان مختلف است و قانون ها ملی , حیطه ای و شهرداری بعضی وقتها قابل انجام می‌باشند . 


ادامه مطلب

درباره عیب یابی پکیج ایران رادیاتور بیشتر بدانید

 اگر برای گرمایش خانه از پکیج ایران رادیاتور استفاده می‌کنید بهتر است با خطاهای پکیج ایران رادیاتور آشنا باشید. رفع عیب پکیج ایران رادیاتور، وظیفه متخصصین این حوزه می‌باشد و کار هرکسی نیست که با خطا های پکیج ایران رادیاتور سر و کله بزند، زیرا ممکن است خطرات جبران ناپذیری مالی یا جانی در پی داشته باشد.

 
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
<-blogads->