امکان تماس ویدیویی با هر برنامه پیام رسانی را می توان به عنوان نقطه عطف در این پیام رسان ذکر کرد ، زیرا یکی از نیازهای کاربران رسانه این است که همیشه تماس ویدیویی برقرار کنید.
 
برخی از رسانه ها در برنامه های پیام رسانی خود ، از جمله WhatsApp و Instagram ، از پوشش این ویژگی ها سربسته اند. سرانجام پیام رسان معروف تلگرام سرانجام چراغ سبز این نیاز طرفداران خود را به دست آورد و اواسط ژوئن سال 1999 احیای مجدد تماس های ویدیویی را در دستور کار خود قرار داد. تلگرام به دلیل نیاز مخاطبین خود ، هر روز ویژگی جدیدی را ایجاد می کند که این نیازها را برآورده می کند. شاید راز شهرت این پیام رسان در جهان اهمیتی باشد که به نیازها و علایق مخاطبان وی داده می شود.
 
تلگرام از سنت قدیمی خود برای تهیه نیازهای کاربران خود پیروی کرده و تماس تلفنی ویدیویی را در آپدیت جدید خود معرفی کرده است. البته با توجه به اینکه کاربران سایر اپلیکیشن ها مانند اینستاگرام و واتس اپ از این ویژگی استقبال می کنند ، می توان گفت که تلگرام مکمل برنامه های محبوب دیگر نیز بود. در این مقاله آموزش تماس تصویری تلگرام و همچنین نحوه استفاده از ویژگی تماس صوتی این نرم افزار را ارائه داده ایم.
 
امکان تماس تصویری تلگرام
 
تماس ویدیویی تلگرام یک ویژگی مفید و مهمی است که کاربران تلگرام تاکنون از آن سلب کرده اند؛ مدت زمان زیادی طول کشید تا کاربران تلگرام علاوه بر ارسال پیامک بتوانند با این نرم افزار تماس صوتی برقرار کنند. اما پس از ارائه تماس صوتی ، کاربران این پیام رسان نیز لحظاتی را برای برقراری تماس ویدیویی با آن حساب کردند. یکی از مهمترین دغدغه های رسانه ها ، امنیت ارسال و دریافت پیام (صوتی ، تصویری یا متن) است. بنابراین ، در برقراری تماس صوتی خود ، تلگرام سعی کرده است به آخرین فن آوری های رمزگذاری اطلاعات در مبدا و مقصد توجه کند و مطمئناً در فعال سازی تماس های تصویری تلگرام ، توجه به امنیت اطلاعات در اولویت خود قرار خواهد گرفت.
 
تماس ویدیویی تلگرام را فعال کنید
 
برای فعال کردن تماس ویدیویی تلگرام ، توجه داشته باشید که ابتدا باید آخرین نسخه تلگرام یا به روزرسانی تلگرام را دریافت کنید. بروزرسانی تلگرام در تاریخ 15 اوت در دسترس قرار گرفت و اگر بتوانید تلگرام را به روز کنید ، می توانید به راحتی از تماس تصویری تلگرام استفاده کنید.
 
تلگرام مکالمات ویدیویی را جایگزین کرد
 
حتی نسخه رسمی نسخه Telegram که امکان برقراری تماس ویدیویی را دارد ، پیشنهاد می کنیم از نرم افزار غیر رسمی Vidogram استفاده کنید. Vidogram یک برنامه پیام رسانی مبتنی بر Telegram است که برای تلفن های هوشمند اندرویدی طراحی و ساخته شده است و به کاربران این امکان را می دهد تا با مخاطبان تلگرام خود تماس های ویدیویی با کیفیت بالا برقرار کنند.