اینترنت فیبر نوعی سرویس اینترنت باند پهن است. به گفته وزارت فناوری اطلاعات کارولینای شمالی ، این کابلها توسط کابلهای فیبر نوری که به سیگنالهای برقی تبدیل می شوند ، حمل داده ها و ارسال نور از طریق فیبرهای شیشه ای شفاف تقریباً به اندازه موی انسان انجام می دهند. DSL داده ها را از طریق خطوط تلفن مسی و مودم های کابل انتقال داده ها را از طریق کابل های کواکسیال انتقال می دهد. فیبر اینترنت داده هایی را با سرعتی که به طور قابل توجهی سریعتر از DSL یا کابل هستند ، معمولاً با ده ها یا احتمالاً حتی صدها مگابیت بر ثانیه انتقال می دهد. متأسفانه ، اینترنت فیبر نوری به اندازه سایر سرویس های اینترنتی گسترده نیست.
 
بسته به جایی که شما زندگی می کنید و چه نوع ارائه دهنده خدمات اینترنتی فیبر نوری در منطقه شما فعالیت می کنند ، به FTTC (فیبر به محدوده) ، FTTH (فیبر به خانه) یا FTTN (فیبر به داخل) دسترسی خواهید داشت. گره / همسایه). طبق اعلام انجمن پهن باند فیبر ، خدمات باند پهن مبتنی بر فیبر ، دومین نوع متداول اینترنت خانگی در آمریکای شمالی است. طبق تصمیماتData.org تقریباً 1،172 ارائه دهنده خدمات اینترنتی فیبر در ایالات متحده وجود دارد.
 
در این مقاله ، شما باید بدانید که اینترنت فیبر چیست ، آیا باید آن را برای خانه خود ، ارائه دهندگان برتر خدمات اینترنتی فیبر ، جوانب مثبت و منفی اینترنت فیبر و سوالات متداول در مورد اینترنت فیبر نوری در نظر بگیرید.
 
فیبر اینترنت چیست؟
اینترنت فیبر در واقع نوعی اینترنت باند پهن است که سرعت بیشتری نسبت به DSL ، کابل و سایر اشکال اینترنت پهن باند مانند بی سیم ارائه می دهد. برای دسترسی به اینترنت فیبر نوری ، به تجهیزات خاصی احتیاج خواهید داشت ، که بستگی به نوع فیبر اینترنت موجود در منطقه شما دارد.
 
FTTN از کابل های فیبر نوری برای انتقال اطلاعات به یک "مرکز" در نزدیکی خانه شما استفاده می کند و سپس کابل های DSL یا کواکسیال (که به عنوان "کابل های شبکه فیبر کواکسیال ترکیبی نیز شناخته می شوند) ممکن است داده را باقیمانده از راه خود انجام دهد. اینترنت فیبر نوری FTTC می تواند سیگنالهای فیبر نوری را بیش از اتصالات FTTN حمل کند و از خانه شما کوتاه باشد - یا در "مهار". اتصالات FTTH از کابلهای فیبر نوری استفاده می کنند که به خانه شما متصل می شوند. این نوع اتصال بهترین قابلیت اطمینان و سرعت را فراهم می کند.
 
چه کسی به اینترنت فیبر احتیاج دارد؟
اینترنت فیبر برای گیمرها ، کارگران از راه دور و خانواده های چند دستگاه بسیار عالی است زیرا سرعت بیشتری نسبت به سایر اتصالات فراهم می کند و با افزایش قابلیت اطمینان و پهنای باند همراه است. طبق گفته Atlanta Tech ، اینترنت فیبر نوری با افزایش قدرت سیگنال همراه بوده و موارد تأخیر را که کاربران تمایل به تجربه آنها با کابل یا انواع دیگر اینترنت دارند از بین می برد و امنیت پیشرفته و مقاومت بیشتری در برابر مداخلات ارائه می دهد.
 
ارائه دهندگان برتر اینترنتی فیبر
تعداد زیادی از ارائه دهندگان اینترنت فیبر نوری وجود دارند که در سراسر کشور خدمات ارائه می دهند. ارائه دهندگان زیر بر اساس سرعت ارائه شده ، قیمت گذاری ، در دسترس بودن و رتبه رضایتمندی انتخاب شدند. توجه داشته باشید که بسته به مکانی که زندگی می کنید ممکن است قیمتها متفاوت باشد.
 
به یاد داشته باشید که در دسترس بودن این ارائه دهندگان و قیمت ها بسته به موقعیت مکانی شما در ایالات متحده ممکن است متفاوت باشد. می توانید از این ابزار پویا یاب استفاده کنید تا ببینید کدام سرویس ها و ارائه دهندگان در مکان شما در دسترس هستند.
 
جوانب مثبت و منفی در مورد فیبر
در این بخش ، به بررسی جوانب و منافع اینترنت فیبر نوری خواهیم پرداخت. در حالی که ممکن است برای برخی از مشتریان اینترنتی مسکونی مناسب باشد ، برخی افراد می دانند که این برای آنها مناسب نیست. دریابید که آیا مناسب خانواده شما است یا خیر.
 
مزایای استفاده از اینترنت فیبر
 
سرعت - با اینترنت فیبر نوری ، سرعت بیشتری نسبت به سایر انواع اینترنت خواهید داشت ، گاهی اوقات به اندازه 1000 Mbps.
ارزش - اینترنت فیبر نوری می تواند ارزش کلی بهتری در مقایسه با انواع دیگر اینترنت داشته باشد.
قابلیت اطمینان - گرایش اینترنت فیبر نوری نسبت به سایر انواع اتصالات باند پهن با تداخل کمتر بسیار معتبرتر است.
کیفیت - از آنجا که فیبر اینترنت از شیشه به عنوان هادی استفاده می کند ، کیفیت بهتر و عملکرد عالی را کسب خواهید کرد.
مضرات استفاده از اینترنت فیبر نوری
 
در دسترس بودن - سرویس اینترنت فیبر نوری به اندازه سایر انواع سرویس های اینترنت باند پهن گسترده نیست.
هزینه اولیه - اینترنت فیبر نوری اغلب مقرون به صرفه تر از انواع دیگر است.
نصب - از آنجا که اینترنت فیبر جدیدتر از انواع دیگر فناوری است ، در صورت عدم تنظیم راه اندازی مورد نیاز ، نصب ممکن است طولانی تر شود.