AC های Ductless Pioneer
پایونیر یک برند مستقر و مشهور است که سالها AC های با کیفیت و بدون چربی تولید می کند. پایونیر طیف گسترده ای از AC های خنثی را برای رفع نیازها و نیازهای مختلف ارائه می دهد. از نظر ظرفیت ، AC ها ظرفیت هایی بین 9000-48000 BTU دارند. هنگام نصب ، می توانید یک وسیله سقفی ، کف و یا دیواری را انتخاب کنید.
 
سری Pioneer WYS ، به ویژه Pioneer WYS012-17 ، خرید خوبی است. Pioneer WYS012-17 با هزینه نصب و جابجایی با تأثیر بر هزینه نهایی ، 768 دلار هزینه برای شما خواهد داشت. این مینی اسپلیت AC قابل نصب است و از پمپ حرارتی بهره می برد. همچنین پیش پرداخت می شود و راندمان حداکثر 17.2 SEER را نشان می دهد. این واحد همچنین دارای عملکرد آرام است و این امر را برای استفاده در منزل و تجارت سبک بسیار عالی می کند. خریداران از پشتیبانی رایگان فناوری و پوشش پنج ساله کمپرسور بهره مند می شوند.
 
سنویل داکتلس AC
AC های Senville دارای AC های اسپلیت کوچک ، چند منطقه و قابل حمل هستند. AC های ductless از این مارک برخی از پیشرفته ترین و با کیفیت ترین واحدهای موجود در بازار هستند. برخی از مارک های معروف سنویل شامل SENL-24CD 24000 BTU ، SENL / 09CD 9000 BTU و SENL / 12CD 12000 BTU است.
 
SENL-24CD 24000 BTU محبوب ترین است و به طور متوسط ​​1،099 دلار تنها برای واحد هزینه دارد. برای این قیمت ، شما یک دستگاه با طرح چهار در یک دریافت خواهید کرد که شامل تهویه هوا ، دستگاه رطوبت گیر ، گرمایشی و عملکرد فن است. این واحد همچنین دارای فناوری اینورتر ، اطمینان از کنترل کارآمد و قدرتمند آب و هوا ، و فناوری Whisper است که از عملکرد آرام پشتیبانی می کند و این امر را برای اتاق های خواب ، اتاق های نشیمن و برنامه های تجاری کامل می کند. صدور گواهینامه ستاره انرژی و رتبه بندی SEER به اندازه 17 به شما امکان می دهد بدون ایجاد نگرانی در مورد هزینه های بالاتر انرژی ، یک خانه راحت برای خانه ایجاد کنید. دریچه های هوای چند منظوره گردش هوا را ترویج می کند در حالی که قابلیت کنترل از راه دور عملکرد مناسب را تضمین می کند. این واحد سنویل دارای دو سال ضمانت قطعات و ضمانت پنج ساله بر روی کمپرسور است.
 
اینورتر AC Mini Ductless Classic Ductless AC
کلاسیک آمریكا طیف گسترده ای از AC های با ارزش و با ارزش را ارائه می دهد. سازنده جدیدترین نوآوری ها در محصولات و فن آوری های اهرمی خود را ادغام می کند ، بنابراین می توانید واحد خود را به صورت کارآمد کار کنید.
 
اینورتر مینی اسپلیت بدون داکت AC با قیمت 700 دلار به فروش می رسد. برای این قیمت ، شما یک واحد با ظرفیت خنک کننده 12000 BTU دریافت می کنید که عملکردی کارآمد ، قدرتمند و قابل اعتماد را ارائه می دهد. این AC دارای ویژگی های چشمگیر از جمله چرخش خودکار هوا ، عملکرد تایمر ، عملکرد خواب ، راه اندازی مجدد خودکار ، پنکه سه سرعته و سنسور لوله ضد یخ است. این دستگاه همچنین دارای ریموت کنترل وایرلس است که به شما امکان می دهد آن را به راحتی کار کنید. حالت خودکار دما و کنترل منطقه مستقل به شما امکان می دهد بسته به نیاز خود دما را تغییر دهید. از نظر کارآیی ، Classic America AC تا 16 SEER را ارائه می دهد.
 
AC های خنثی MRCOOL DIY
MRCOOL دارای سیستم های تهویه مطبوع بسیار کارآمد و نصب آسان برای پروژه های DIY عالی است. این AC ها را می توان از طریق برنامه اندرویدی یا آیفون کنترل کرد و در هنگام گرم شدن هوا ، راحتی قابل اطمینان را ارائه داد و آنها را به یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادی تبدیل کرد. کیفیت عالی کمپرسور عملکردی بادوام را برای یک خانه راحت تضمین می کند.
 
MRCOOL DIY 36000 BTU در اتاق هایی با سقف بلند بسیار عالی عمل می کند که با اکثر مدل های مینی اسپلیت موجود در بازار امکان پذیر نیست. همچنین از طریق Wi-Fi داخلی AC را دریافت می کنید که به شما امکان می دهد تنظیمات واحد را از طریق یک برنامه تلفن همراه تغییر دهید. نصب این سیستم آسان است و نیاز به تماس با تکنسین را برای انجام نصب برای شما برطرف می کند. عملیات آرام تضمین می کند که هر زمان که واحد کار می کند ، از یک فضای آرام و آرام لذت ببرید. یک سیستم اینورتر هوشمند و سرعت BTU 36000 حتی کنترل دما را تضمین می کند. با استفاده از سیستم اینورتر می توانید بسته به انتخاب خود دما را تغییر دهید.