لوله بازکنی یکی از روش های رفع گرفتگی لوله های فاضلاب آب است که توسط افراد و شرکت های خدماتی لوله بازکن و تخلیه چاه صورت می گیرد. روش های مختلفی برای لوله بازکنی وجود دارد که با توجه به نوع گرفتگی لوله و تشخیص درست آن توسط افراد متخصص استفاده می شود. در ادامه برای آشنایی بیشتر روش های لوله بازکنی را برایتان شرح می دهیم.

 

لوله بازکنی با مواد شیمیایی

یکی از ساده ترین راه های لوله بازکنی فوری و ارزان و باز کردن لوله های فاضلاب استفاده از لوله بازکن شیمیایی است. این روش برای گرفتگی های جزئی و سطحی کاربرد دارد.

فرض کنید در موقعیتی نامناسب چاه توالت یا سینک ظرفشویی شما بگیرد. در این زمان بهترین راه حل استفاده از لوله بازکن مواد شیمایی است که مشکل شما را در کمترین زمان و پاییین ترین هزینه رفع می کند.

توجه کنید: اگر چاه فاضلاب یا لوله های توالت شما توسط مواد سفت و سختی گرفته شده است. از این روش استفاده نکنید و حتما با افراد متخصص و شرکت های خدماتی چاه و فاضلاب تماس بگیرید.

 

لوله بازکنی مواد شیمیایی برای چه مواردی کاربرد دارد؟

استفاده از لوله بازکنی با مواد شیمیایی برای از بین بردن چربی و بوی بد فاضلاب و گرفتگی های چاهک آشپزخانه و سرویس بهداشتی مناسب می باشد.

روش مصرف: محلول لوله بازکن مخصوص بازکردن لوله های آشپزخانه یا سرویس بهداشتی را از فروشگاه ها تهیه کنید. مدت زمان و نحوه مصرف را طبق دستورالعمل روی محلول لوله بازکنی مواد شیمایی بخوانید و انجام دهید.

توصیه می شود برای پیشگیری از گرفتگی سینک ظرفشویی و لوله فاضلاب سرویس بهداشتی بهتر است؛ هر دوهفته یکبار یا ماهی یکبار محلول لوله بازکن را داخل لوله فاضلاب و چاه سرویس بهداشتی بریزید. با این کار می توانید چربی و مو و مواد کثیف را داخل لوله های فاضلاب از بین ببرید.

شاید این روش برای لوله بازکنی فوری و ارزان باشد. اما مهم ترنی دلیلی که باعث می شود به شما پیشنهاد کنیم که از این روش فقط یکبار استفاده کنید خطرات جانبی و گازهای شیمیایی داخل آن هست.

این محلول ها بسیار از لحاظ شیمیایی خطرناک و برای سیستم تنفسی مضر می باشد. در صورت استفاده از این محلول ها حداقل فرزندان را از محیط مورد نظر دور نگه دارید. خودتان نیز حتما از ماسک استفاده کنید.

 

تماس با لوله بازکنی ارزان

در هر صورت بهتر است برای رفع گرفتگی های لوله های فاضلاب که باعث مسدود شدن لوله های ساختمان شده اند با لوله بازکنی فور و ارزان سایت ما تماس بگیرید. افتخار ما خدمت به مشتریان عزیز در سراسر تهران می باشد که به صورت شبانه روزی و فوری در خدمت همشهریان عزیز می باشیم.

شماره تماس: : 09129250658 محمدی

 

لوله بازکنی با فنر

یکی از بهترین روش های تضمینی و مطمئن برای رفع گرفتگی لوله و چاه فاضلاب استفاده از لوله بازکنی با فنر است. در این روش دو مدل فنر لوله بازکنی وجود دارد:

فنر لوله بازکنی به روش دستی
فنر لوله بازکنی توسط دستگاه لوله بازکنی
 

فنر لوله بازکنی دستی

یکی از روش های متداول برای لوله بازکنی فوری و ارزان، استفاده از فنر لوله بازکنی است. زیرا فنر به دلیل قدرت ارتجاعی که دارد می تواند به راحتی لوله فاضلاب را لایروبی کند. فنر لوله بازکنی دستی از لحاظ شکل ظاهری شبیه عکس داخل صفحه است.

جنس این فنرها از فولاد مقاوم ساخته شده است و نوک فنر تقریبا به اندازه 100 سانتی متر می باشد. این فنرها به دلیل داشتن پیچ های مخروطی شکل باعث حرکت دادن مواد اضافی داخل لوله های آب می شوند.

از این روش می توان برای باز کردن لوله های فاضلاب آشپزخانه، سرویس بهداشتی، توالت ایرانی و توالت فرنگی که مشکل کوچکی دارند استفاده کرد.

با استفاده از فنر لوله بازکن دستی، تمام مواد زاید و چربی های اضافه و مواد ریزی که داخل راه آب گیر کرده است به راحتی از دیواره های لوله جدا شده و عملیات انجام می شود.

 

روش کار با استفاده از فنر لوله بازکنی دستی چگونه است؟

برای این کار نیاز هست از یک دستکش مناسب استفاده نمایید. بعد از پوشیدن دستکش با احتیاط و با دقت نوک فنر را به آرامی داخل لوله فاضلاب فرو ببرید و حرکت دهید. سپس فنر را کم کم همان طور که به داخل لوله فاضلاب می برید، حواستان باشد که به مانع مورد نظر برسید.

بعد از اینکه مطمئن شدید توسط نوک فنر به محل گرفتگی لوله فاضلاب رسیدید شروع به چرخاندن انتهای فنر میکنید. نوک فنر به دلیل قابلیت ارتجاعی که دارد دور مواد اضافی داخل لوله میپیچد و تمام آشغال های اضافی را با خود به بیرون می آورد.

با بیرون آوردن فنر، لجن و آشغال هایی که درون لوله فاضلاب جمع شده بودند را مشاهده خواهید کرد. این عمل را آنقدر تکرار میکنید تا کاملا راه آب و لوله فاضلاب باز و تمیز شود.

همچنین می توانید برای اینکه فنر را با سرعت و شتاب بیشتری داخل لوله فاضلاب حرکت دهید به انتهای فنر یک دریل نصب کنید.

البته در این روش باید کاملا مراقب چرخش سریع فنر باشید که آسیبی به جسم خودتان و محل موردنظر وارد نشود. در این حالت نیاز هست کاملا نکات ایمنی را رعایت کنید و بهتر است از افراد فنی و متخصص بخواهید این کار را برایتان انجام دهند.

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های مجهز و نوینی به نام دستگاه لوله بازکنی نیز برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب طراحی و ساخته شده اند. دستگاه لوله بازکنی از دو بخش فنر و موتور تشکیل شده است. موتور دستگاه برای چرخش و حرکت فنر کاربرد دارد. از فنر هم برای کار فیزیکی و بازکردن گرفتگی چاه فاضلاب نیز استفاده می شود.

یکی از مزایای خوب دستگاه فنر لوله بازکنی این است که کوچک و قابل حمل هستند. به همیل دلیل برای گرفتگی لوله های آب بلند و طولانی نیز کاربرد دارند. این روش یکی از ابزارهای بسیار سریع و عالی برای افراد متخصص و شرکت های خدماتی لوله بازکنی و تخلیه چاه است.

همان طور که در شکل میبینید این دستگاه دارای محفظه کوچکی برای جمع کردن و نگه داری فنر است. دستگاه لوله بازکنی مجهز به سرفنرهای مختلفی است که با استفاده از آن می توان گرفتگی های شدید لوله فاضلاب را به راحتی باز کرد.

این دستگاه ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا بسیار در کار لوله بازکنی فوری و ارزان کاربرد دارد.
 

انواع سر فنر دستگاه لوله بازکنی

سرفنرهای دستگاه لوله بازکنی دارای مدل های مختلفی است که هر کدام برای برطرف کردن گرفتگی خاصی کاربرد دارند. مثلا برای اجسام پارچه ای و نرم از سرفنر مخصوص به خود استفاده می شود. انواع سر فنر لوله بازکنی عبارتند از:

سرفنر چاقویی ساده و قوی: از این مدل برای بریدن و ریز کردن الیافت و اجسام پارچه ای داخل لوله فاضلاب و توالت استفاده می شود.
سرفنر نیزه ای شکل: ازاین فنر برای اجسام سفت و سختی مثل ماسه و سنگ استفاده می شود.
سرفنر اسیدی ضد خوردگی: این فنر برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب و سرویس بهداشتی توسط مواد جامد و اسیدی کاربرد دارد.
سرفنر ریشه بر: برای بریدن الیاف ریشه دار و اجسام آویز دار استفاده می شود.
سرفنر میله فنری: به عنوان رابط برای اتصال بین فنرها کاربرد دارد.
سرفنر الماسی: یکی از سخت ترین و محکم ترین سرفنرهای دستگاه لوله بازکنی است که از آن برای موارد خاص مثل خردکردن آجر و سنگ و سیمان داخل لوله استفاده می شود.
سر فنر ابزار گیر: از این فنر برای خارج کردن ابزار و فنرهای شکسته درون لوله استفاده می شود.
سر فنر کوزه ای: یکی از بهترین ابزارها برای از بین بردن جرم و رسوب داخل لوله های فاضلاب است.
سرفنر برسی: برای تمیز کردن رسوبات و چربی های درون لوله های فاضلاب و توالت و چاهک آشپزخانه کاربرد دارد.

رفع گرفتگی لوله آب گرم در سعادت آباد

رفع گرفتگی لوله آب گرم در سعادت آباد

ممکن است هنگام ورود به حمام و باز کردن شیر آب گرم متوجه شوید که فشار آب گرم به‌شدت کم هست. این مشکل می‌تواند از جرم داخل لوله ها باشد. با باز کردن لوله آب گرم و انجام خدمات مربوطه توسط سرویس‌کار این مشکل نیز به‌راحتی حل می‌شود.

 

گرفتگی لوله‌های فاضلاب در سعادت آباد

گرفتگی لوله‌های فاضلاب در سعادت آباد

علت اصلی گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌تواند به فضولاتی که در قسمت‌هایی مانند زانوها و شتر گلو جمع شده‌اند اشاره کرد. یکی از بهترین روش‌ها برای باز کردن لوله فاضلاب استفاده از دستگاه فنرزنی می‌باشد. همکاران ما با توجه به مشکلی که رخ‌داده از بین انواع دستگاه‌های فنر زنی و بین انواع سر فنرها سعی می‌کنند تا مشکل را کامل حل کنند.

 

تعمیرات لوله‌کشی ساختمان و مجتمع‌های اداری و مسکونی

لوله کشی سعادت آباد

ممکن است بعضی مواقع نیاز باشد که لوله‌های قدیمی با لوله‌های مدرن تعویض شوند. بهترین کار برای تعویض در ابتدا دریافت مشاوره از پشتیبانان ما و بعد از آن انتخاب بهترین جایگزین برای تعویض لوله ها می‌باشد. اگر نمی‌توانید که این کار را انجام دهید حتماً از سرویس‌کاران متخصص ما کمک بگیرید.

 

حفاری چاه در سعادت آبادت تهران

حفاری چاه در سعادت آباد

امروزه با حجم بالای ساخت‌وساز در شهر تهران و رشد چشمگیر جمعیت حتماً باید از کسانی که در مورد حفاری چاه و حتی تعمیر چاه‌های قدیمی تجربه بسیار بالایی دارند مشاوره گرفت. باید بدانید که چه نوع خاکی برای حفر چاه مناسب هست و یا چقدر باید عمق چاه به نسبت حجم و زیربنای ساختمان مناسب خواهد بود.

نکات بسیاری را برای حفاری چاه نیاز هست که در نظر بگیرید تا بعد از گذشت چند سال و یا حتی در همان ابتدا مشکلات زیادی گریبان گیر شما نشود.

 

طوقه چینی در سعادت آباد

 

طوقه چینی در سعادت آباد

یکی از نکات مهم در مورد حفاری چاه طوقه چینی یا همان کول گذاری در داخل چاه فاضلاب هست. بدون انجام این کار باید منتظر ریزش چاه بعد از مدت کوتاهی باشید. حتی طوقه چینی باعث می‌شود که چاه خیلی دیرتر پر شود زیرا از رسوب و ریزش خاک‌ها و ماسه‌های دیواره چاه فاضلاب جلوگیری می‌کند.

 

تخلیه چاه و لایروبی و نو کردن چاه قدیمی در سعادت آباد

لایروبی و نو کردن چاه قدیمی در سعادت آباد

با کمک تانکرهای بزرگ و قدرتمندی که در اختیار ما هست خیلی سریع می‌توانیم عملیات تخلیه چاه را انجام دهیم. در ضمن عملیات لایروبی چاه و کف تراشی چاه جهت نو شدن دوباره چاه نیز انجام می‌شود.