بعضی اوقات ، علی رغم بهترین تلاش ما ، تلاش های ما برای تمیز نگه داشتن حمام و بوی تازه فقط به پایین توالت می رود. اسکراب های حباب دار ، فوم ، برس تمیز کننده باتری ، قطره های فوق العاده قدرت و قدرت خوب عضلانی قدیمی ممکن است توالت را برای مدتی تمیز و بدون بو بدست آورند ، اما ساعاتی یا حتی دقایقی بعد ، بوی آن مانند Porta-John می رسد.


همه ما می دانیم چه چیزی باعث بو در حمام می شود ، اما چه عواملی باعث نگه داشتن توالت ها و ایجاد مجدداً آنها می شود؟

یک حالت خیس و خیس ثابت می تواند بخشی از مشکل باشد ، زیرا منحنی ها و کانال های وارونه از پرسلن سرد باعث ایجاد خانه ای برای رشد قالب و باکتری ها می شوند.

تمیز کردن اغلب به اندازه کافی ، بسته به میزان رفت و آمد به توالت شما ، اغلب مقصر است. و انواع محصولاتی که برای تمیز کردن توالت و منطقه اطراف آن نیز استفاده می شود.

بیایید در وهله اول به رفع این مشکل بپردازیم و در ابتدا ایده های گوشتی یا گوشتی را از بین ببریم.

صابون و شستشوی توالت

بیایید برای یک دقیقه از توالت به سینک آشپزخانه پرش کنیم. آیا تا به حال یک اسفنج ظرف آشپزخانه بعد از چند استفاده از آن بو ایجاد کرده اید؟ این می تواند اتفاق بیفتد که ما آن را در استخر آب و صابون نشسته ایم و برخی از این بوها را در برخی از مارک های صابون ظرف سرزنش می کنند که به نوعی سرعت بوی اسفنج آشپزخانه را تسریع می کند.

دلیل این بویایی سریع هر چه باشد ، در حمام نیز همین اتفاق می افتد ، اما بدون اسفنج: بوها حتی بعد از تمیز کردن خوب خیلی سریع شروع می شوند یا برمی گردند.
 
چگونه ار چوب کبریت برای رفع بوی بد فاضلاب کمک بگیریم؟

یکی از جالب ترین و سریع ترین نحوه از بین بردن بوی بد توالت استفاده از چوب کبریت است. چند چوب کبریت را روشن کنید و آن بویی که بعد از سوختن کبریت به وجود میاید باعث گرفتن بوی بد فاضلاب می شود.

همین کار باعث می شود تا بوهای بد از بین بروند. فقط با چند چوب کبریت بوی بد را از توالت خود دور کنید.



ترکیب آهک با آب:

یکی از روش های جالب برای رفع بوی بد فاضلاب استفاده از آهک هست. یک کیلو آهک را با مقدار ۱۰ لیتر آب مخلوط کنید. چند ساعت باید صبر کنید.

در همین چند ساعت هر از گاهی این محلول را تکان دهید و مواد را از صافی رد کنید. مواد صاف کرده را در مدت طولانی در لوله فاضلاب دستشویی خود بریزید.
 

یک کلید ممکن است در محصولات و مقدار آب مصرفی باشد. محصولات فقط به عنوان مورد استفاده و شستشو کار می کنند. اسپری کردن چیزی بدون شستشوی کامل و شستشو می تواند یک لایه از "پاک کننده" لثه را که صرفاً تمیز به نظر می رسد اما در واقع قالب بیشتری به خود جلب کرده و باکتری های قدیمی را با یک انتقام جلب می کند ، جلب کند.

متأسفانه ، بعضی از پاک کننده های قوی تر و پرتحرک تر فقط روی کاسه ، داخل و خارج می نشینند و سطوح هرگز تمیز نمی شوند. پاک کننده هایی با مواد کمتری مانند محصولات طبیعی تر یا خانگی با ترکیب مرکبات ، سرکه یا جوش شیرین ممکن است ارزش امتحان کردن را داشته باشند.

صابون کاستیل مایع گزینه دیگری است. به طور کلی ، این مواد نازک تر می شوند و ممکن است در ابتدای استفاده از آنها کمی چربی آرنج احتیاج داشته باشند ، اما با گذشت زمان از ایجاد بدخیمی جلوگیری می کنند.

استفاده از یک ماده پاک کننده محلول در آب یا به راحتی حل شده و برخی از قدرت ماهیچه ها به سمت جلوگیری از بو در داخل و اطراف توالت می رود و انجام این کار اغلب به اندازه کافی کافی باعث طولانی تر شدن بویایی می شود زیرا مدت زمان کمتری برای ایجاد قالب و دستکش وجود دارد. بالای سایر باکتریها و آشغالها

هفته ای یک بار احتمالاً برای خانواده های کم حجم کافی است ، اما اگر یک خانواده شش نفره دارید یا خانه ای با چهار هم اتاقی مشترک دارید ، به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید هفته ای دو بار وظایف تمیز کردن کاسه را بچرخانید.

مهم نیست اندازه خانه باشد ، حتی می توانید روزانه پاک کردن سریع خود را انجام دهید تا بعداً از تمیز کردن شدیدتر خودداری کنید.

افزودن مواد ضد عفونی کننده پس از تمیز کردن (و مراقب باشید که سفید کننده را با سایر مواد شیمیایی مخلوط نکنید) باعث کاهش عوامل جوانه زنی در پشت بوها می شود. Deodorizers همچنین عطر و بوی ناخواسته را با پوشاندن یا خنثی کردن بو از بین می برد اما در صورت تمیز کردن ، کاری زیادی انجام نمی دهید.

برخی از سیستم های لوله کشی منازل فقط به دلیل منبع آب یا سیستم مانند مخازن سپتیک یا چاه آب در مقابل فاضلاب بوی اضافی دارند اما خنثی کننده ها می توانند به کاهش این سیستم ها کمک کنند.

علی رغم اینکه در تبلیغات به نظر می رسد ، داشتن یک توالت تمیز و بدون بو کمی کار و برخی قرار ملاقات های منظم با یک برس توالت را کمی طول می کشد. اگر فقط به راحتی رها کردن یک تبلت بود ، یک مخزن آب خنک و آبی را شستشو دهید و ببینید که گل ها از کاسه شناور می شوند.