17 نکته برای تعطیلی سایت وردپرس!

 اگر با این پست برخورد کردید ، ممکن است قبلاً اهمیت وب سایت را برای استراتژی دیجیتالی یک شرکت درک کرده باشید ، با انتخاب یک بستر مناسب و امن برای مدیریت آن.

 
ادامه مطلب

مدیر سئو چه کاری انجام می دهد؟

 بازاریابی دیجیتال یکی از الزامات هر کسب و کار یا سازمانی است که می خواهد مورد توجه مصرف کنندگان امروزی قرار گیرد. هنگامی که صحبت از انتخاب شغل می شود که طیف گسترده ای از مجموعه مهارت ها را شامل می شود ، دنیایی از امکانات را ارائه می دهد. یکی از مهارت های مورد نیاز در بازاریابی دیجیتال ، متخصص سئو است.

 
ادامه مطلب

قبل از برنامه ریزی: 5 مرحله تحقیق

 یک اشتباه رایج که بسیاری از مردم مرتکب می شوند شروع برنامه تاکتیکی قبل از پایان کار ایجاد برنامه استراتژیک است. اما برای تهیه یک برنامه استراتژیک ، باید تحقیقات خود را انجام دهید.

 
ادامه مطلب

اجازه دهید مشتری ها به شما مراجعه کنند

 بازاریابی دیجیتال را به عنوان راهی برای دستیابی به دسترسی خود به افرادی که قصد دارید برای ارائه محصولات و خدمات خود در نظر بگیرید ، در نظر بگیرید.

ادامه مطلب

SEO چگونه برای وب سایت های تجارت الکترونیک عمل می کند

 مهم نیست که شما چه نوع وب سایتی را اجرا می کنید ، سئو یک نکته مهم است. شیوه های سئو صدا می تواند کمک زیادی به بهبود رتبه بندی موتور جستجوگر شما و جذب افراد بیشتر به وب سایت شما کند. با این حال ، اهمیت این شیوه ها در مورد تجارت الکترونیکی بیشتر و بیشتر می شود. این امر در درجه اول به دلیل رقابت زیاد در این بخش و تعداد زیادی از شرکتهای مستقر در آن است.

 
ادامه مطلب

بهبود SEO را از طریق تجزیه و تحلیل

 مشارکت کننده اصلی در نحوه بهبود سئو برای افزایش بازده بازاریابی ردیابی عملکرد و سپس انجام هرگونه تنظیمات لازم است. از Google Analytics و Google Search Console همراه با یک ابزار تحقیق و ردیابی کلمه کلیدی مانند SEMrush استفاده کنید. KPI هایی که باید ردیابی شوند شامل رتبه بندی Google و ترافیک ارگانیک و همچنین تعامل و تبدیل از ترافیک ارگانیک هستند.

 
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
<-blogads->