1. ردیابی ، ترافیک و تبدیل ها را ردیابی کنید
 
مشارکت کننده اصلی در نحوه بهبود سئو برای افزایش بازده بازاریابی ردیابی عملکرد و سپس انجام هرگونه تنظیمات لازم است. از Google Analytics و Google Search Console همراه با یک ابزار تحقیق و ردیابی کلمه کلیدی مانند SEMrush استفاده کنید. KPI هایی که باید ردیابی شوند شامل رتبه بندی Google و ترافیک ارگانیک و همچنین تعامل و تبدیل از ترافیک ارگانیک هستند.
 
فقط با دانستن اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست ، می توانید برای بهبود نتایج جستجوگرها بهینه سازی کنید.
2. انجام آزمایشات
 
هرگز نخواهید دانست که چه چیزی عملکرد جستجوی ارگانیک را به حداکثر می رساند مگر اینکه آزمایش کنید و ببینید آیا تاکتیک های جدید SEO به شما کمک می کند تا به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید. بنابراین ، مطمئن باشید که بخشی از برنامه SEO شما به آزمایشات و آزمایشات برای کشف سودهای بعدی اختصاص دارد.
3. در مورد آنچه که مثر است دو برابر کنید
 
وقتی رویکردی را یافتید که به طور م worksثر کار می کند ، آن را دو برابر کرده و در کل برنامه بهینه سازی موتور جستجوگر خود پیاده سازی کنید. آیا خوشه های موضوعی SEO نتایج جستجوی ارگانیک شما را بهبود می بخشند؟ تعداد بیشتری از آنها ایجاد کنید. آیا بهینه سازی YouTube فیلم های شما را به صفحه Google وارد می کند؟ برای کلمات کلیدی اضافی فیلم تهیه کنید. اگر محتوای بصری مانند تجسم داده ها یا اینفوگرافیک یا عکس از صفحه نمایش کلاهبرداری می کند ، آنها را ادامه دهید.
 
با سئو ، اگر کاری کار می کند و مبتنی بر تجربه کاربری با کیفیت بالا و مثبت است ، به احتمال زیاد به عملکرد در سطح مقیاس پذیرتر کمک می کند.
4. اطمینان از برتر بودن تجربه سایت
 
نحوه بهبود سئو کاملاً با چگونگی بهبود تجربه کاربر گره خورده است. در نهایت ، شما می خواهید ترافیک واجد شرایطی داشته باشید که تجربه حضور ارزشمندی را در سایت شما داشته باشد. شما می خواهید آنها آنچه را که بدنبال آن بودند پیدا کنند و پاسخ س questionsالات ذهن خود را کشف کنند.
 
یک برنامه سئو با کیفیت در واقع تحقق هدف جستجوگر و سپس ارائه تجربه مناسب در زمان مناسب است. سئو و تجربه کاربری فقط به خوبی در کنار هم قرار می گیرند.