نکته های با اهمیت در نصب اسپلیت

فرا وصال فصل گرما سبب می شود تا شاهد به کار گیری از گونه های اسپلیت در مکان های متعدد باشیم . در بعضا از موردها دیده میشود که اشخاص از تلاش غیر مناسب اسپلیت شکایت دارا‌هستند و این قضیه را به کیفیت ذیل کالا ها و دسته های خریداری شده رابطه می‌دهند . در حالی که‌این مورد شالوده و مبنا تقریباً صدق ندارد و در واقع اشتباهاتی که در نصب اسپلیت شکل می پذیرد منجر می شود تا کیفیت و تلاش فرآورده تحت بیاید و مشتریان را به نادرست به کیفیت ساختاری و ایجاد شده کالا مربوط مشکوک کند .


اسپلیت ها از خصوصی امکانات سرمایشی می باشند که هوای گرم منزل را گرفته و تا‌وقتی‌که ترموستات به دمای دلخواه رسد , هوای سرد و مطبوع را به اتاق تزریق می نماید . خنک کننده گازی ها نیز امکان گرمایشی و نیز امکان سرمایشی دارا‌هستند . از اجزای کلیدی تشکیل دهنده ی سیستم سرمایش گازی می شود به کمپرسور , شیر انبساط , کویل گرم و سرد , واحد در اختیار گرفتن اشاره کرد . از لحاظ شرایط نصب هم به گونه های دیواری , ایستاده , کانالی یا این که به عبارتی داکت اسپلیت و کاستی تقسیم میگردند .


عدم رعایت ایمنی در نصب برگه یا این که شالوده پنل داخلی

پیشین از نصب دستگاه می بایست در آغاز مسلما کلیه نکات در امر ایمنی ورقه ای که به دیوار پیوند می خورد و قرار است اسپیلت روی آن قرار بگیرد , رعایت شود تا هیچ مشکلی برای دستگاه در زمان استارت به کار پیش نیاید . به کار گیری از یک سطح می‌تواند ایرادات در امر نصب اساس دستگاه را زیاد کم کند . بعداز اطمینان از مرحله بودن وضعیت های افقی و عمودی شالوده بایستی رخنه‌ های قابل قبولی تولید نموده و با استعمال از رول پلاک و پیچ های منحصر شالوده را به دیوار سفت نمود .


تخلیه غیر مناسب خنک کننده گازی اسپلیت

هنگام نصب اسپلیت بایستی حتماً طریق قابل قبولی برای تخلیه ی آن در لحاظ گرفته شود . برای اینکار بعضی از اشخاص ترک هایی برفراز پنل داخلی سیستم سرمایش گازی قرار میدهند که منجر می شود شیب لوله صعودی قرار گیرد . این شیب رو به بالای لوله منجر کاهش پروسه تخلیه اسپلیت می شود و به صورت ارگانیک مشکلاتی هم برای کارکرد صحیح دستگاه را به‌وجود می‌آورد . ساخت نمودن یک شکاف به قطر 7 . 5 سانتی متر به نحوی که شیب لوله رو به زیر باشد قادر است در صدر رفتن بازده دستگاه زیاد تاثیرگذار باشد .


عدم گزینش مکان صحیح برای نصب پنل داخلی

وقتی که اشخاص غیر کارشناس و سوای دور اندیشی از موقعیت کاری اسپلیت , مبادرت به نصب این دستگاه و پنل داخلی آن می کنند , احتمال دارد اشتباهاتی در نصب انجام دهند . در هنگام نصب پنل داخلی حتماً بایستی یک مکان مطلوب و فارغ از بازدارنده را روی دیوار در لحاظ گرفت . وجود بازدارنده منجر می شود تا شالوده به خیر و خوبی سطح نشده و پنل روی آن سفت قرار نگیرد . اعم از اشتباهاتی که در نصب پنل داخلی سبب به توشه داخل شدن خسارات جبران ناپذیری شده‌است می شود به نصب نمودن آن در مکان هایی که احتمالا گاز نشت نماید و یا این که غبار نفت یا این که گوگرد وجود داشته باشد , اشاره کرد .


نصب پنل فرنگی دستگاه اسپلیت

هنگامی که اشخاص غیر کارشناس و فارغ از دور اندیشی از وضعیت کاری اسپلیت , مبادرت به نصب این دستگاه و پنل داخلی آن می‌کنند , احتمالا اشتباهاتی در نصب انجام دهند . در هنگام نصب پنل داخلی حتماً بایستی یک مکان مطلوب و سوای بازدارنده را روی دیوار در لحاظ گرفت . وجود بازدارنده منجر می شود تا اساس به نیکی سطح نشده و پنل روی آن سفت قرار نگیرد . اعم از اشتباهاتی که در نصب پنل داخلی منجر به توشه داخل شدن خسارات جبران ناپذیری شده‌است می شود به نصب نمودن آن در مکان هایی که احتمال دارد گاز نشت نماید و یا این که غبار نفت یا این که گوگرد وجود داشته باشد , اشاره کرد . بدین ترتیب مطلقا توجه نمائید که‌این این قضیه به نیکی رعایت شود تا ایمنی کسانی که از اسپلیت به کارگیری می نمایند نگهداری گردد .


عدم دقت به سرویس و تعمیر اسپلیت

از سایر اشتباهاتی که در نصب اسپلیت نباید انجام بخشید می شود به مورد ها ذیل اشاره کرد . عدم بررسی کردن اتصالات الکتریکی دستگاه قبلی از آغاز عمل آن , عدم در حیث دریافت کردن پوشش یا این که نوار عایق برای مفصل لوله ها , بستن ترک تولید شده بر روی دیوار با به کار گیری از وسایل نا مناسب , عایق بندی لوله ها در بین پنل داخلی و فرنگی اسپلیت , مسدود شدن محل ورود یا این که خروجی هوای دستگاه با وسایل گوناگون یا این که گونه های پارچه ها و خرقه , قرار دادن محل ورود یک دستگاه مقابل خروجی دستگاه دیگر , عدم اعتنا به گردش هوای مطلوب در محیطی که پنل فرنگی در آن قرار داده می شود که منجر صدمات جدی به سیستم می شود .