با فرا رسیدن فصل جشن ، همه ما در جستجوی هدیه ای مناسب برای دیگران و حتی هدیه ای مناسب برای خود هستیم. بگذریم ، عزیزان ما همیشه از ما می خواهند که ما چه می خواهیم ، پس چرا خاص نیستیم. چیزی که همه ما بیشتر می خواهیم و به آن نیاز داریم چیست؟ زمان. به روشی ملموس ، زمان به شکل ساعت مچی در می آید. ما در اینجا چند توصیه در مورد نحوه انتخاب ساعت مناسب ارائه می دهیم.

انتخاب ساعت مناسب برای شما یا دیگران در ابتدا ممکن است کمی دلهره آور به نظر برسد. ایده ها و ترس می تواند گسترش یابد: چه مقدار باید هزینه کنم ، آیا باید یک دستبند یا دستبند چرم تهیه کنم ، باید اسپرت باشد یا ظریف؟ در اینجا ما سعی داریم ایده ای را درباره نحوه انتخاب ساعتی که کمتر ترسناک و قدرتمندتر است ، ایجاد کنیم. با پیروی از این شش مرحله ساده ، شما در حال لذت بردن از وقت مچ دست یا هدیه ای شگفت انگیز به دیگران هستید - هدیه ای بی انتها.

1. ابتدا گیرنده را در نظر بگیرید.

قبل از اینکه بخواهید ساعت برای خود یا شخص دیگری بخرید ، به دقت در مورد علایق ، سرگرمی ها ، سبک یا روند مد آن شخص و چیزهایی که او دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد فکر کنید. آیا یک فرد علاقه مند به ورزش ، یک مدیر تجاری ، یک استاد مد ، یا نوعی از شخصی است که از تفریح ​​لذت می برد؟ این باید بر نوع ساعتی که برای آنها انتخاب می کنید تأثیر بگذارد.

2. بودجه را تعیین کنید.

حتی اگر دوست داشتن و دوست نداشتن شخصی را که می خواهید برایش بخرید می دانید ، باز هم باید ابتدا به کیف پول خودتان فکر کنید. ساعت هایی برای هر بودجه وجود دارد ، اعم از 100 دلار یا 100000 دلار. شما ممکن است نوعی باشید که کمی دقیق تر پیدا کنید ، اما داشتن یک ایده از پیش تعیین شده برای آنچه می خواهید صرف کنید بسیار مهم است. نیازی به پرش به قیمت های خرده فروشی بالاتر (یا پایین) نیست.

3. درک حرکات ساعت و مواد.

همچنین مهم است که قبل از شروع خرید ، انواع مختلف حرکات ساعت و مواد را درک کنید زیرا اینها عواملی هستند که قیمت ها و همچنین الگوها را تحت تأثیر قرار می دهند. ساعت های با حرکت کوارتز (که به باتری نیاز دارند) معمولاً قیمت کمتری نسبت به ساعت های مکانیکی با عملکردهای سیم پیچ خودکار یا سیم پیچ دستی دارند. به همین ترتیب ، ساعتهای ساخته شده از فولاد ضد زنگ اغلب بیشتر از تیتانیوم یا فیبر کربن سبک و فلزات نجیب در دست دارند. از خودتان کمی تحقیق کنید که به شما در مسلح شدن کمک کند.

4- الگوها و ویژگی ها را در نظر بگیرید.

ما قبلاً پیشنهاد کردیم که گیرنده ساعت را در نظر بگیرید. به این دلیل که این مهمترین قسمت در خرید ساعت است. به عنوان مثال ، اگر شما برای یک پسر عملگرا که به ابزار و کارها اهمیتی نمی دهد ، خرید می کنید ، یک ساعت سه رنگ زیبا و شماره گیری آسان برای خوانش ممکن است راهی برای شما باشد. عاقل ، اگر طرفدار مد است ، ساعت هایی با وجه های رنگی یا اشکال مورد غیرمعمول را در نظر بگیرید. ویژگی ها نیز مهم هستند. به عنوان مثال ، اگر برای یک فرد متعصب ورزشی خریداری می کنید ، اگر شخص مدیرعامل تجاری یا مسافر جهان باشد ، عملکردهایی مانند تقویم ها ، مناطق زمانی دوگانه ، یا کرونوگرافی (در آن زمان رویدادهای متوسط ​​مانند دوره های شنا یا دویدن آهسته دویدن) ممکن است بهترین انتخاب باشد. شمارنده های شمارنده زمان جهانی ممکن است ارزشمند باشد.

5. نام تجاری را در نظر بگیرید.

مفهوم مارک ها کمی پیچیده تر است. اما قبل از اینکه بیشتر بخوانید ، این را درک کنید: نیازی به خرید ساعت خاصی با مارک خاص نیست. با این حال ، شناختن مارک های برتر - در تمام نقاط قیمت - مفید است. قبل از خرید ، کمی آنلاین تحقیق کنید. اگر در محدوده قیمت مقرون به صرفه ای خرید می کنید ، ممکن است مارک های بزرگتر و محبوب تر حافظه پنهان قوی تری داشته باشند. وقتی ساعت های گران تری دریافت می کنید ، سلیقه شخصی نیز نقش دارد. برخی از افراد کاملاً آگاه از برند هستند و مشتاق یک نام تجاری بزرگ هستند ، در حالی که دیگران می خواهند مسیری آشنا را طی کنند و به دنبال یک مارک کمتر شناخته شده هستند که بتواند درآمد زیادی کسب کند و همچنین دیگران را به این فکر بیندازد ، "این چیست؟ مچ دست خود را؟ »باز هم ، برخی از این فرایندهای تصمیم گیری به دلیل دانستن اینکه برای چه کسانی می خرید و بودجه شما چیست.

6. آرام باشید و از تجربه لذت ببرید. به یاد داشته باشید ، بازده همیشه یک گزینه است.

تماشای خرید نیازی به ترساندن نیست و مجبور نیستید که آن را به تنهایی انجام دهید. ورود به یک خرده فروش مجاز یا حتی خرید آنلاین برای ساعتهای جدید یا دست دوم می تواند شادی آور باشد. آن را به عنوان یک تجربه یادگیری در نظر بگیرید و از پرسیدن س afraidال نترسید. کارمندان فروش آنلاین و دربان به طور کلی خوشحال می شوند که کمک کنند و کمی راهنمایی می کنند. اما مهمتر از همه ، اگر مراحل 1 و 2 بالا را دنبال کردید ، می توانید از ابتدا انتخاب کنید تا تجربه خرید را کنترل نکنید. همچنین ، تا زمانی که از یک منبع معتبر خرید می کنید ، به یاد داشته باشید که بازگشت همیشه یک گزینه است. اگر شخصی که به ساعت می دهید واقعاً آن را دوست ندارد ، برگشت یا تعویض معمولاً فقط چند دقیقه با شما فاصله دارد.