ساعت ها فقط لوازم جانبی نیستند ، بلکه میراث ، هویت و البته ابزاری برای گفتن زمان هستند. به همین دلیل آنها یکی از مهمترین لوازم جانبی در طول تاریخ بوده اند. به فالشناسی علاقه دارید؟ (این اصطلاح صنعتی ساعت است.) در اینجا مارک های ساعت لوکس در بازار وجود دارد که امروز می توانید آنها را بشناسید. اوه ، و اگر قبل از خرید به چند درس تلفظ نیاز دارید ، عرق نکنید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.
 
جاگر-لکولتر
jaeger le coultre master فوق العاده نازک rÉserve de marche فولاد ضد زنگ 39 میلی متر خود سیم پیچ خودکار
 
Jaeger-LeCoultre در سال 1833 در کوههای ژورایای سوئیس تأسیس شد و به دلیل طراحی های هوشمندانه خود مشهور است. یک سبک برجسته دارای چهره ای است که برای محافظت از خود در داخل قاب ساعت ، ورق می زند.
 
A. Lange & Söhne
یک طلای عسل lange sohne با صفحه مسی لعاب دار به رنگ مرجع سفید 239050
 
A. Lange & Söhne توسط Adolph Lange در Glashütte ، آلمان تاسیس شد و در اصل به خاطر ساعت های جیبی قبل از اینکه به اسم ساعت های مچی معروف شود ، شناخته می شد. سال گذشته ، اولین قطعه جدید خود را در ده سال گذشته منتشر کرد که قطعاً ارزش انتظار را داشت.
 
Audemars Piguet
ساندویچ طلای مات مات
 
اولین بار در سال 1972 ، طرح Royal Oak از Audemars Piguet با ارائه یک پوشش قابل توجه نسبت به ساعت های طلای ظریف که قبلاً در دسترس بود ، صنعت ساعت های لوکس را تغییر داد. در سال 1875 توسط دوستان دوران کودکی ، ژول-لوئیس آودمارز و ادوارد آگوست پیگوت تاسیس شد ، این نام تجاری همچنان در تلاش است تا چیزی بیش از یک ساعت مچی استاندارد به مصرف کنندگان ارائه دهد.
 
پیاژه
ساعت piaget altiplano ، کیف 38 میلی متری در مجموعه طلای سفید 18k با 78 الماس برش درخشان تقریبا 07 ct ساخت piaget 430p فوق العاده نازک دست مکانیکی حرکت مکانیکی
 
ژرژ-ادوارد پیاژه اولین کارگاه خود را در مزرعه خانوادگی خود در دهکده La Côte-aux-Fées در کوههای سوئیس در سال 1874 راه اندازی کرد و برندی را راه اندازی کرد که اکنون به ارائه باریک ترین ساعت اتوماتیک در جهان مشهور است.
 
کارتیه
لوئیس-فرانسوا کارتیه مارک نمادین جواهرات را در سال 1847 در پاریس تأسیس کرد. هفتاد سال بعد ، نوه او ، لوئیس کارتیه ، ساعت معروف Tank Watch را که از یک تانک نظامی ساخته شده بود ، اختراع کرد. امروزه این شبح قابل تشخیص در سراسر کره زمین دنبال می شود و به عنوان یک میراث خانوادگی مورد توجه قرار می گیرد.
 
هری وینستون
جواهر فروش هری وینستون در مقایسه با سایر مارک های معتبر خارج از اروپا در بازی تماشایی نسبتاً جدید است. با این وجود ، وینستون به مشتریان خود ساعتهایی را ارائه داد که در زمان ریاست وی در دنیای جواهرات خوب ریشه داشتند. جدیدترین قطعات از مجموعه کالیدوسکوپ طرح ها و رنگ هایی را ارائه می دهد که واقعاً فقط در لنز یک کالیدوسکوپ یافت می شود و به فلسفه اصلی وینستون مبنی بر اجازه دادن به سنگهای قیمتی بازمی گردد.
 
بنسون
شرکت بنسون واچ از جادوی جادویی که مارسل بنسون هنگام دریافت اولین ساعت خود در هفت سالگی تاسیس کرد ، طراحی های زیبا و مدرنی را با محوریت عشق واقعی به ساعت ها ارائه می دهد. اکنون خرید کنید
 
لونگز
Longines که اکنون عضوی از گروه Swatch است ، در اصل در سال 1832 توسط آگوست آگاسیز و دو شریک در سوئیس تاسیس شد. این مرکز از زمان تاسیس در Saint-Imier در سوئیس مستقر است و آرم ساعت شنی بالدار قدیمی ترین آرم در نوع خود است که هنوز به شکل اصلی خود استفاده می شود. اگر کار کند ، کارساز است.
 
IWC شافهاوزن
واقعیت جالب: IWC مخفف International Watch Company است. این مارک توسط فلورنتین آریوستو جونز آمریکایی در سال 1868 زمانی که او فقط 27 سال داشت تأسیس شد. IWC شافهاوزن به دلیل ساعت های غواصی و خلبانی بسیار مشهور است.
 
پارمیگیانی فلوریر
Parmigiani Fleurier در میان مارک های ساعت ممتاز جدید است. میشل پارمیگیانی ساعت ساز سوئیسی را در سال 1996 در فلوریه سوئیس تاسیس کرد. شاهزاده چارلز در میان بسیاری از کسانی است که مارک تجاری را به عنوان مورد علاقه خود معرفی می کنند ، حتی ساعت عروسی هری و مگان را نیز به تن می کنند.
 
تودور
اگر فکر می کنید ساعت های Tudor شبیه Rolexes هستند ، چیزهایی را نمی بینید. Tudor یکی از شرکت های تابعه غول ساعت های لوکس است. ساعتهای آن مناسب افرادی است که ظاهر و احساس Rolex بدون برچسب بالا را می خواهند.
 
امگا
یکی دیگر از علاقه های سلطنتی ، این بار از شاهزاده ویلیام ، امگا در سال 1848 تاسیس شد ، همچنین در سوئیس. این برند عنوان بی نظیر اولین ساعت روی ماه را دارد که توسط Buzz Aldrin پوشیده شده و به عنوان ساعت مورد علاقه جیمز باند است. مدل جدید را در No Time to Die دریافت کنید که یک بار در سال 2021 منتشر شد.
 
رولکس
رولکس ، بدون شک شناخته شده ترین نام ساعت ، اولین های زیادی را در زیر کمربند خود دارد. لیست طولانی آغاز می شود اما با ایجاد اولین ساعت ضد آب ، که به طور مناسب Oyster نامیده می شود ، در سال 1926 خاتمه نمی یابد. جدیدترین اجرای نمایش داده شده در اینجا ، در یک آرایه از چهره های رنگی ، از جمله صورتی یخی وجود دارد.
 
پاتک فیلیپ
Patek Philippe & Co. به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین مارک های ساعت در جهان ذکر می شود. در حالی که یک رولکس برای توده ها یک نماد وضعیت است ، یک پاتک فیلیپ برای کسانی که می دانند نماد وضعیت است. مارک سوئیسی در سال 1839 تاسیس شد و آخرین تولید کننده ساعت مستقل خانوادگی در ژنو است.