Mi Smart Band 4 یک گروه تناسب اندام با قیمت مناسب از شیائومی است. در کنار این ، نسخه چهارم Mi Band ، شیائومی صفحه نمایش رنگی و ردیاب شنا را معرفی کرده است و هنوز هم ادعا می کند که باتری تا 20 روز عمر می کند. مجموعه Mi Band با محصولی شروع به کار کرد که حتی صفحه نمایش هم نداشت و اکنون ما دستگاهی با صفحه نمایش رنگی AMOLED و صفحه نمایش بسیار زیاد دریافت می کنیم که داشتن آنها واقعاً خوب است. Mi Smart Band 4 کمی بیشتر از Mi Band 3 هزینه دارد ، اما آیا ویژگی های جدید آن ارزش قیمت قابل قبول را دارد؟ ما یک هفته از آن استفاده کردیم تا بفهمیم.
 
طرح Mi Smart Band 4
 
Mi Smart Band 4 تمام وسایل الکترونیکی خود را در یک کپسول پلاستیکی بسته بندی می کند که کاملاً روی بند سیلیکونی قرار می گیرد. صفحه نمایش روی کپسول است و در پایین صفحه نمایش یک دکمه خازنی وجود دارد. پایه کپسول شامل یک سنسور ضربان قلب و پین های شارژ است. برای شارژ Mi Smart Band 4 ، باید کپسول را از باند خارج کرده و در شارژر آن قرار دهید.
 
 
کپسول Mi Smart Band 4 مناسب شارژر نیست. او قبل از اینکه سرانجام وارد شود مرتباً ظاهر می شد ، که بسیار آزار دهنده است. این بزرگترین ضعف در طراحی این محصول است.
 
Mi Smart Band 4 برای ساعات طولانی پوشیدن راحت است. ما آن را تمام روز و هنگام خواب شب می پوشیدیم و در بین راه آن را پیدا نکردیم. مهار همچنین یک تناسب ایمن را فراهم می کند.
 
نمایشگر 0.95 اینچی AMOLED در Mi Smart Band 4 یک ویژگی عالی است. متن واضح به نظر می رسد و رنگ ها نیز زیبا به نظر می رسند. ما در خواندن آن در زیر تابش مستقیم خورشید مشکلی نداشتیم ، اگرچه فونت اعلان ها را بسیار ضعیف دیدیم.
 
 
صفحه لمسی پاسخ می دهد و دکمه خازنی پایین صفحه نمایش. ما فکر می کنیم رابط کاربری Mi Smart Band 4 بسیار خوب است. برای جابجایی بین صفحه هایی که جزئیات تمرین ، اعلان ها ، ضربان قلب و غیره را نشان می دهند ، می توانید انگشت خود را به بالا یا پایین بکشید. می توانید این لیست را با استفاده از برنامه Mi Fit در تلفن جفت شده خود سفارشی کنید. اگر به سمت چپ یا راست بکشید ، پخش کننده موسیقی را خواهید دید. کنترل های موسیقی به خوبی کار می کردند ، اما بارگیری نام آهنگ و کنترل های پخش چند ثانیه طول کشید و ما فکر می کنیم این خیلی کند است.
عملکرد Mi Smart Band 4 و عمر باتری
 
Mi Smart Band 4 دارای بسیاری از ویژگی های مفید مانند توانایی ردیابی انواع مختلف تمرینات از جمله شنا ، ردیابی خواب ، نظارت مستمر بر ضربان قلب و اعلان هایی است که نیز نمایش داده می شوند. بزرگترین مشکلی که با این دستگاه داشتیم این بود که به طور پیش فرض بیشتر ویژگی های مفید غیرفعال بودند و ما مجبور بودیم آنها را به صورت دستی در برنامه فعال کنیم.
 
به عنوان مثال ، کمک خواب (که به به دست آوردن اطلاعات دقیق خواب کمک می کند) ، اعلان ها و گزینه بیدار کردن صفحه هنگام بالا بردن مچ دست هنگام شروع استفاده از این دستگاه غیرفعال شده اند. خصوصاً آخرین ویژگی یک ویژگی کلیدی است که باید رفتار پیش فرض باشد. یافتن این تنظیمات نیز آسان نیست ، که این مسئله مشکل را بیشتر می کند.
 
توجه به این نکته مهم است که وقتی هرکدام از این ویژگی ها را فعال می کنیم ، با یک پیام هشدار دهنده روبرو می شویم که به ما اطلاع می دهد ممکن است به همین دلیل عمر باتری کاهش یابد. با این حال ، از نظر ما از دست دادن برخی از بهترین ویژگی های Mi Smart Band 4 یک معامله منطقی نیست.
 
Mi Smart Band 4 Charger Mi Smart Band 4
در مورد عملکرد و دقت ردیابی ، ما Mi Smart Band 4 را در مجموعه آزمایشات خود قرار می دهیم. در ابتدا ، ما مسافت 1 کیلومتری را که با GPS روی تلفن اندازه گیری شده بود ، طی کردیم ، سپس مسافتی را که توسط Mi Smart Band 4 اندازه گیری شد ، مشاهده کردیم. . اگر به Mi Fit اجازه می دهید به مکان شما دسترسی پیدا کند ، Xiaomi به شما امکان می دهد تا از GPS تلفن خود برای پیگیری عملکرد خود استفاده کنید. در این آزمون ، دسترسی به وب سایت Mi Fit را غیرفعال کرده ایم. Mi Smart Band 4 1.3 کیلومتر را در مقایسه با 1 کیلومتر در تلفن ثبت کرده است. ما پس از اعطای دسترسی به وب سایت Mi Fit ، دوباره همان آزمایش را انجام دادیم و امتیاز 1.11 کیلومتر بود. نتیجه دوم قابل قبول است اما بیشتر مربوط به دقت GPS گوشی است تا دقت در ردیابی Mi Band.
 
ما همچنین تست استاندارد ردیابی مرحله ای خود را روی Mi Smart Band 4 انجام دادیم ، جایی که 1000 قدم راه رفتیم و آنها را به صورت دستی شمردیم. ما دیده ایم که Mi Smart Band 4 امتیاز 996 قدم را کسب کرده است که بسیار عالی است.
 
Mi Smart Band 4 همچنین دارای حالت ردیابی تمرین است. ما از این مورد برای جلسات بدنسازی خود استفاده کردیم و آن را کاملاً منطقی ارزیابی کردیم. ویژگی ردیابی ضربان قلب نیز رضایت بخش بود و با توجه به قیمت Mi Smart Band 4 در هند کمتر از Rs ، نتایج بسیار خوب است. 2500
 
داده های ردیابی خواب عمدتا دقیق بودند ، به استثنای اندازه گیری "زمان بیدار" که در برنامه Mi Fit نمایش داده شده است. ما متوجه شده ایم که زمان بیدار شدن را 0 دقیقه نشان می دهد حتی اگر به وضوح چندین بار بیدار شدن از خواب را به یاد داشته باشیم.
 
منابع راهنمای خرید ساعت:
cookbash.ir
mi.com