با میزبان بن همراه شوید تا او با معاون جستجوی Searchmetrics تایسون استاکتون در مورد برندگان و بازندگان سئو در ژانویه 2021 صحبت کند.
 
آنها با هم بحث می کنند چه کسی سال را از نظر دید قوی شروع می کند ، چه کسی موج بزرگی ایجاد می کند و اینکه چگونه ترامپ از رتبه بندی تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی شروع می کند.
 
با ورود به سال جدید و تعطیلات پشت سر ما ، تایسون نقطه خاکستری در تجارت الکترونیکی را مرور می کند. مانند سال 2020 ، بسیاری از 10 بازیکن برتر تجارت الکترونیکی هنوز در خط مقدم تسلط بر صنایع خود هستند.
 
برخی از این مدعیان با توجه به Google Update دسامبر ، در رتبه بندی خود افزایش یافته اند ، در حالی که دیگران مانند آمازون با افت روبرو شده اند. یکی از بزرگترین شگفتی ها سبقت گرفتن eBay برای اولین بار در دو سال گذشته از Walmart برای مقام دوم بود.
 
استاکتون در موفقیت eBay غرق می شود و عملکرد آن را بررسی می کند. موفقیت آنها را می توان به دلیل رشد مداوم آنها در طول سالها مشاهده کرد.
 
آنها برای حفظ رتبه بندی خود و تعهد مداوم به رشد سئو بر اصول اساسی متمرکز شده اند.
 
شرکت هایی مانند Esty و Macy’s به دلیل به روزرسانی الگوریتم در ماه دسامبر غواصی کردند. آنها در این ماه بازنده بودند زیرا نتوانستند رتبه خود را بدست آورند.
 
شرکت های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب و اینستاگرام برای نام بردن از چند مورد ، دونالد ترامپ را از سیستم عامل خود بیرون انداختند. بن و تایسون به نتایج شگفت انگیز این نتیجه می نگرند.