می بند 5 شیائومی

95 اینچی است.شیائومی اولین نسل از دستبندهای هوشمند خود را در ژوئیه 2014 معرفی کرد.ساعت های کمتر از 50 دلار از صفحه نمایش قدیمی استفاده نمی کنند و یا از یک سو امکانات بهداشتی را برای شما فراهم نمی کنند ، اما شیائومی همیشه ثابت کرده است که باز است. 

مچ بند 5 پرو

تا به امروز ، شیائومی پنج نسل از خانواده MiBand را معرفی کرده است که آخرین نسل آن Xiaomi Mi Band 5 است که تفاوت های زیادی نسبت به گوشی قبلی MiB4 خود دارد و از هر زمان دیگری بهتر به نظر می رسد. نمایشگر بیضی شکل و بند سیلیکونی دو جز prominent برجسته در شکل ظاهری این بند هستند.همچنین دوام تسمه های این محصول و وزن کم آن از دیگر دلایلی است که شیائومی نباید ساختار سیلیکونی بندها را مجبور کند. نمایشگر نسل جدید یک صفحه نمایش لمسی و رنگی است (100٪ پوشش طیف رنگی P3) که از پردازش فرمان لمسی نیز پشتیبانی می کند و وضوح 126 در 294 پیکسل را نشان می دهد.2 اینچی صفحه را در نظر نگیریم ، تشخیص آنها از یکدیگر بسیار دشوار خواهد بود.

امکانات مچ بند 5

برخی منابع از سوراخ نمایشگر این دستبند هوشمند خبر می دهند که تا زمان رونمایی رسمی در مه وجود دارد. با این انتخاب هوشمند شیائومی برای صفحه نمایش ، وضوح نمایشگر در نور مستقیم و خارجی به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.5D را می بینیم که به همان شکل در نسل سوم پرده ها دیده بودیم. 
 
یکی از تفاوتهای می بند 5 در نسخه گلوبال و چینی وجود nfc در ان هست. اگر می خواهید که بدانید چه تفواتهای دیگری وجود دارد پیشنهاد می کنم که حتما در سایت کوک باش این مطلب را دنبال کنید.

بررسی مچ بند 5 زومیت

5D را مشاهده می کنیم ، مشابه آنچه در اوایل نسل سوم مشاهده کردیم. نگاهی دقیق به مشخصات mi band 5 خواهیم انداخت. اما او شاهد پیشرفت های چشمگیری در طراحی و کیفیت ساخت است.شیائومی Mi Band 5 هم اکنون در اروپا و انگلیس در دسترس است. جدیدترین ردیاب تناسب اندام شیائومی با حمل میراث پیشینیان خود ، بسیاری از ویژگی ها را با قیمت بسیار ارزان ارائه می دهد.

جعبه گشایی مچ بند 5 زومیت

اندازه آن 1.این تفاوت زیادی ندارد اما صفحه نمایش اکنون حاشیه های کوچکتر و مساحت بیشتری برای نمایش اطلاعات بیشتر دارد.5D همراه است که از صفحه در برابر خراش و سایش محافظت می کند.

جعبه گشایی می بند 5

همچنین می توانید رابط باند را با افزودن ماژول های عملکرد بر اساس اولویت ، روحیه روزمره و سبک شخصی خود شخصی سازی کنید.Mi Band 5 همچنین چندین حالت ورزشی جدید دارد. ما باید بررسی کنیم که آنها چگونه در بررسی ما کار می کنند ، اما در حال حاضر ، این قطعاً یک قدم نسبت به آنچه با Mi Band 4 دریافت می کنید ، است. شیائومی ادعا می کند که این امر به شناسایی مشکلات خواب مانند الگوی خواب نامنظم و پراکنده و حرکت سریع چشم کمک می کند.

مچ بند 5 گلوبال دیجی کالا

ردیاب می تواند به مدت هشت ساعت متوالی میزان اشباع اکسیژن خون را در هر ثانیه تشخیص دهد.این نظارت مستمر SpO2 همچنین با هدف بهبود کیفیت خواب انجام می شود.PAI مخفف Personal Activity Intelligence است و یک ویژگی است که از پوشیدنی های Amazfit Huami گرفته شده است.Mi Band 5 به غیر از حالت های جدید ورزشی و ویژگی های ردیابی ، یک تغییر عمده در طراحی ایجاد می کند.به طور سنتی ، تمام بندهای Mi برای شارژ کردن باید از بندهای سیلیکونی خود خارج شوند.

دانلود برنامه مچ بند 5

این باند دارای یک باتری 100 میلی آمپری است که به گفته شیائومی ، با شارژ کامل می تواند تا 14 روز چراغ ها را روشن نگه دارد. در حقیقت ، فاقد NFC ، ردیابی SpO2 و دستیار صوتی است.اکنون که با Mi Band 5 همه موارد جدید را دانستید ، در اینجا یک جدول سریع خلاصه مشخصات ارائه شده است.38 دلار پوند) ارائه می شود.

بند سیلیکونی مچ بند 5

Mi Smart Band 5 را می توانید با قیمت 39.99 پوند (50 دلار پوند) قیمت دارد اما با قیمت پرنده 34.ما این مقاله را با اطلاعات بیشتر درباره Mi Band 5 در دسترس قرار خواهیم داد ، همانطور که اطلاعات بیشتری کسب می کنیم.

می بند 5 زومیت

در این صورت ، تعجب می کنید که چگونه دو باند هوشمند توسط Xiaomi در برابر یکدیگر قرار می گیرند ، حداقل روی کاغذ ، در اینجا یک مقایسه وجود دارد.نسخه استاندارد یا غیر NFC Mi Band 5 دارای برچسب 189 CNY (تقریبا 2000 روپیه) است ، در حالی که قیمت نوع NFC آن 229 CNY (تقریبا 2500 روپیه) تعیین شده است.هر دو نوع Mi Band 5 با گزینه های بند مشکی ، آبی ، صورتی ، نارنجی ، بنفش ، زرد و سبز عرضه می شوند و از 18 ژوئن در چین به فروش می رسند.1 اینچ AMOLED است و از بیش از 100 صفحه ساعت متحرک جدید برخوردار است.

فروش مچ بند 5

نمایشگر Mi Band 5 و Mi Band 4 دارای یک محافظ شیشه ای 2.هر دو باند تا 50 متر در برابر آب مقاوم هستند و می توانند ضربات مختلف شنا را تشخیص دهند.همچنین برای اولین بار ، شیائومی یک شارژر مغناطیسی را روی باند تناسب اندام خود معرفی کرده و دیگر نیازی به برداشتن کپسول از بند برای شارژ نیست.

مچ بند 5 کی میاد

هر دو ردیاب تناسب اندام توسط شیائومی 24 ساعته میزان ضربان قلب را کنترل می کنند.شیائومی ادعا می کند که نوع NFC Mi Band 5 تا 14 روز عمر باتری را ارائه می دهد در حالی که گفته می شود نسخه استاندارد با یک بار شارژ تا 20 روز دوام می آورد. سایر ویژگی های جدیدی که جدیدترین Mi Band 5 به همراه دارد شامل ارزیابی فشار و تنفس ، حالت ردیابی سلامت زنان و کنترل شاتر از راه دور برای گرفتن عکس از طریق تلفن هوشمند متصل است.گوشی هوشمند Mi Smart Band 5 شیائومی (که در برخی بازارها Mi Band 5 نیز نامیده می شود) اوایل امسال معرفی شده است.

آموزش کار با مچ بند 5

ما بیش از یک ماه را با این پوشیدنی گذرانده ایم تا ببینیم این شرکت چه ویژگی های جدیدی را به ارمغان آورده است و آیا ارزش ارتقا از Mi Smart Band 4 سال گذشته را دارد.روی کاغذ ، باند جدید دارای طیف وسیعی از ویژگی های جدید است که باید استفاده روزانه را حتی از قبل راحت تر کند ، بنابراین باند را باند کردیم و در اینجا آنچه را باید بگوییم پس از یک دوره طولانی تست است. این سومین Mi Band پشت سر هم است که با یک راه حل جدید برای شارژ همراه است.این بار شیائومی تصمیم گرفت با دو پایه pogo همراه با یک آهنربا کار کند تا این ابزار در هنگام شارژ بتواند در باند لاستیکی خود بماند.

مچ بند 5 نسخه nfc

لبه های صفحه جلوی آن تا حدی خمیده است تا ظاهر کامل تری به آن ببخشد - این قطعاً بهترین Mi Band است که تاکنون توسط شیائومی تولید شده است.1 اینچ داریم که تقریباً 15 درصد بزرگتر از Mi Band 4 است.قسمت جلویی جذاب تر است - قسمت عقب با سنسور ضربان قلب معمول ، آرم Mi ، پین های پوگو کاملا استاندارد است.Mi Band 4 7 حالت ورزشی به ارمغان آورد ، اما Mi Band 5 لیست را به 11 حالت افزایش داد.

قابلیت می بند 5

همچنین عملکرد را هنگام طناب زدن یا بیضوی بودن محاسبه می کند.ممکن است بی فایده به نظر برسد تا اینکه سرانجام تصمیم بگیرید یک دقیقه آرام شوید و تمرکز خود را بر روی نفس کشیدن بگذارید و سپس متوجه می شوید که دنیا بهتر شده است زیرا مشکلات از سر دورتر هستند.PAI یک شاخص شادابی است که شیائومی ادعا می کند داده های ضربان قلب را محاسبه کرده و آنها را به "یک امتیاز شخصی شده نشان می دهد که سطح فعالیت مورد نیاز برای حفظ سلامتی را نشان می دهد".

کار با می بند 5

شیائومی به داشتن ردیابی 24 ساعته خواب افتخار می کند.عدم توافق گروهها در مورد یک آمار مهم ، این سال را ایجاد می کند که آیا هیچ یک از آنها اصلاً قابل اعتماد است؟ هنوز ، ما در بخش نتیجه گیری در زیر ، پاسخ مرتبط با آن را ارائه داده ایم.اما قبل از آن باید در مورد ویژگی قابل توجه دیگری صحبت کنیم - افزایش ظرفیت باتری.

مچ بند شیائومی می بند 5

اندازه Mi Smart Band 5 بزرگتر شد و این امکان را برای شیائومی فراهم می کند تا سلول بزرگتری را شلوغ کند و اکنون باتری آن 125 میلی آمپر است.از آنجا که از Mi Band 5 همراه با اعلان ها استفاده کردیم ، متوجه شدیم که سرانجام چیزی بیش از الفبای لاتین را پشتیبانی نمی کند - همچنین نمادهایی به زبان های ژاپنی ، عربی ، تایلندی ، اندونزیایی ، ویتنامی ، یونانی و سیریلیک را نشان می دهد.با این حال ، همه زبان ها و حروف خارج از جعبه در دسترس نخواهند بود ، اما این شرکت قول داده است که به زودی نسخه OTA را به روز کند.Xiaomi Mi Smart Band 5 تقریباً برای همه مناسب است.

می بند 5 هواوی

این باند در اطراف ایده قیمت پایین ، ویژگی های ساده و طراحی ساده ساخته شده است بدون اینکه زیاد گرفتگی داشته باشد.