اعتماد به نفس یکی از بزرگترین چیزهایی است که می توانید یاد بگیرید و تمرین کنید. اما می تواند گیج کننده ، طاقت فرسا و دشوار باشد. این مهارت است و نیاز به آموزش دارد ، اما با تبدیل برخی موارد به عادت می توانید به پیشرفت اعتماد به نفس خود کمک کنید.


اعتماد به نفس "ایمان به خود و توانایی موفقیت" است. آنها با یک فرآیند ساده ساخته می شوند:

اول ، شما باید به یک هدف برسید یا پیشرفت کنید ، از تغییر می ترسید. اما به هر حال این کار را می کنید و شکست می خورید و همه چیز را دوباره تکرار می کنید تا اینکه یک روز دیگر از آن نمی ترسید. شما به توانایی خود برای موفقیت در انجام یک وظیفه اطمینان دارید.

درست مثل یادگیری دوچرخه سواری یا واقعاً هر مهارتی ، نفس عمیقی کشیدم و تلاش کردم ، از دوچرخه ات افتادم و گریه کردم ، اما در آخر ، برگشتم.

تا اینکه یک روز ، شما می چرخید بدون اینکه حتی فکر کنید قرار است سقوط کنید. این امر در مورد هر زمینه از زندگی شما صدق می کند.اگر می خواهید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید ، کارهای بیشتری را انجام دهید که شما را می ترساند و این هشت عادت اساسی را در زندگی روزمره خود بگنجانید.

پیروزی های خود را یادآوری کنید

یادآوری شکست های خود را متوقف کنید که این کار را به طور منظم انجام می دهید - خود را ناامید کنید ، از خود انتقاد کنید و در شکست خود اغراق کنید. وقت آن است که در ماسه ها خط بکشید و شروع به رها کردن این طرز فکر قدیمی کنید ، این اعتماد به نفس شما را تضعیف می کند.

ترسناک ، جدید است و ممکن است احساس ترس کنید اما بهترین انتخابی است که انجام می دهید. به جای یادآوری شکست ها و چگونگی عدم مهارت کافی به خود ، هر آنچه را که بر آن غلبه کرده اید ، به خود یادآوری کنید. همه خوبیهایی که انجام داده اید و همه خوبیهایی که می توانید انجام دهید را به خود یادآوری کنید.

فقط بر روی نکات مثبت و آنچه می توانید انجام دهید تمرکز کنید و هنگامی که افکار نفرت ظاهر می شوند ، اجازه دهید آنها عبور کنند یا با آنها بحث کنند.

اگر او بگوید "تو به اندازه کافی خوب نیستی". شما می گویید "من واقعاً هستم".

"شما کامل نیستید." شما می گویید "نه ، من کامل نیستم ، اما این بیش از اندازه کافی خوب است ، من فقط به اندازه کافی هستم ، لازم نیست که کامل باشم."

اعتماد به نفس شما به آن بستگی دارد ، بنابراین عادت کنید به خود یادآوری کنید که در واقع بسیار خونسرد هستید و دلایل زیادی برای اعتماد به نفس دارید.